عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





ن : راهنمای زوج های جوان
ت : دو شنبه 18 آبان 1394

عطر اصل
نسبت به خرید عطر اصل، حساس باشید. عطرها مستقیما با سیستم تنفسی شما سروكار دارند. اگر عطر شما نامرغوب باشد احتمال این‌كه به بدن‌تان و حتی به محیط‌زیست صدمه بزند زیاد است. این روزها زیاد دیده می‌شود كه دستفروش‌ها عطرهایی را با شكلی شبیه عطرهای اصل می‌فروشند و متاسفانه عده‌ای هم این عطرها را می‌خرند. سری به سایت‌های فروش عطر مورد نظرتان بزنید. با یك جست‌وجوی ساده متوجه خواهید شد كه قیمت آن عطر حدود چقدر است. چطور ممكن است همان عطر را با یك دهم قیمت بفروشند و بگویند اصل هم هست؟ حتی اگر گفتند به خاطر نداشتن جعبه به قیمت پایین فروخته می‌شوند باور نكنید؛ این عطرها تقلبی هستند.اگر عطر شما تقلبی باشد می‌تواند علاوه بر پوست به ریه‌ها نیز آسیب بزند. علائمی مثل خارش گلو و بینی، عطسه، آبریزش بینی و سرفه می‌تواند نشان‌دهنده مشكل‌دار بودن عطرتان باشد. از طرف دیگر افرادی كه آلرژی دارند یا به بیماری‌ها و مشكلات تنفسی مثل آسم دچار هستند باید بسیار مراقب خودشان باشند.

در ادامه مطلب با بهترین برندهای عطر و ادکلن آشنا می شوید لطفا روی عطر و ادکلن مورد نظر کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید

 

 

ادکلن مردانه  WOODY SENCE ،این عطر قدرتمند، قاطع و جذاب، ترکیبی است از رایحه های معطر و تلخ جنگلی که در میان مدیران، مهندسان، تجار و افراد موفق از محبوبیت خاصی برخوردار است.این محصول اسانس ادکلن مشهور انسرنویر از برند لالیک را با هنرمندی فوق العاده در خود جای داده است .

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه  WOODY SENCE کلیک کنید


 


ادکلن جادور محصولی باشکوه و جذاب بوده که در عین تازگی و طراوت سرشار از وقار و پرستیژ می باشد. رایحه ی ابتدایی این عطر از یاسمن، آلوی دمشقی و ارکیده آفریقایی می باشد و رایحه ی میانی آن از گل رز ، گل تاج خروس ، مشک و شاه توت است. به جرات می توان گفت این عطر جز پرفروشترین و ماندگارترین عطر در تمامی طول صنعت عطرسازی جهان می باشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن زنانه Jador Dior کلیک کنید

 

Bugatti در واقع یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانی های اتومبیل سازی در دنیاست که با استفاده از نام خود تولید محصولات دیگری از قبیل عطر و ادکلن را آغاز کرد و با توجه به نام پرآوازه Bugatti، امروزه یک برند مطرح در عطر و ادکلن محسوب می شود که از علاقه مندان و طرفداران خاصی برخوردار است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه بوگاتی کلیک کنید

 

عطریست مردانه از رایحه چوبهای خوشبو که در سال 2012 ساخته و روانه بازار گردید. این عطر دلفریب و جذاب مخصوص مردان جنتلمن و شیک پوش است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه AZERA کلیک کنید

 

عطر ورساچه اروس الهام گرفته شده از اساطیر یونان است که به نمادی از مد و عشق برگزیده شده است. این عطر مردانه توسط Aurelien Guichard طراحی شده است و با رایحه ای تازه ، چوبی و کمی شرقی بعنوان عطری پرطرفدار برگزیده شده است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه ورساچه اروس (Versace Eros) کلیک کنید

 

ادکلن چنس چنل یکی از پر فروشترین ادکلنهای زنانه در دنیاست که همواره طرفداران بسیار مشهوری داشته است. این ادکلنی با ماندگاری بالا که بوی زیبای آن شما را مسحور خود خواهد کرد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن زنانه چنس شانل ( CHANCE CHANEL) کلیک کنید

 

Aqva عطریست با شکوه و کاملا مردانه که بیانگر قدرت و زیبایی دریاست. این ادکلن بوی خوش، چالاکی و نشاط را به شما هدیه می کند. شیشه بسیار شیک و کروی آن به همراه ترکیب مایع آبی و سبز رنگ بازتاب عمیقی را ایجاد کرده است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه Bvlgari AQUAکلیک کنید

 

نام این محصول Encre Noire (جوهر سیاه) نشان دهنده آن است که این محصول ادکلنی برای مردان خردمند، کلاسیک و در عین حال مدرن می باشد. Encre Noire را به جرات می توان، با توجه به قیمت مناسب و رایحه منحصر به فردش پرفروش ترین عطر مردانه به شمار برد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه lalique کلیک کنید

 

 طبق گفته كمپانی این عطر به آقایان با وفا و جذاب و آقایانی كه از فصل زمستان سرد لذت می برند سفارش شده است و بهترین عطربرای آقایانی كه عاشق جذب شدن شخص مقابل و زوم شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادكلن  Chi Chi کلیک کنید

 

کمپانی ولنتینو اعلام کرده است که این محصول را مخصوص هدیه تولید کرده است و طراحی آن را به گونه ای انجام داده است که فوق العاده شکیل می باشد و بر روی شیشه ادکلن نیز ۳ گل قرار گرفته است که زیبایی محصول را دو چندان می کند

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن زنانه Valentina کلیک کنید

 

رایحه ی چالش برانگیز این عطر ، بسیاری از برند های بزرگ عطر سازی جهان را بر آن داشت تا رایحه ی محصولات تولیدی خود را به سمت این رایحه ی اکسیر مانند شبیه تر کنند. رایحه ای عجیب و غریب از یک رویای آشنا که به سرعت به کیمیایی جادویی تبدیل شد

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن زنانه الین (Alien) کلیک کنید

 

مدیران ، مهندسان ، تجار و افراد موفق جامعه بیشترین دوستداران این رایحه ی گرم و سنگین مردانه اند. این رایحه آمیزه ای از توتون پیپ کاپیتان بلک و سایر ترکیبات معطر جنگلیست .بدنه چرمی و حکاکی های روی این عطر اصالت این عطر فرانسوی را به تصویر می کشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه کاپیتان بلک (CAPTAIN BLACK) کلیک کنید

 

طبق گفته كمپانی این عطر به خانم ها با وفا و جذاب و خانم هایی كه از فصل زمستان سرد لذت می برند سفارش شده است و بهترین عطر برای خانم هایی كه عاشق جذب شدن شخص مقابل و زوم شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در موردادكلن  Holidayکلیک کنید

 

این عطر بسیار خوشبو با رایحه ای عالی محصول سال 2012 میلادی كمپانی معتبر و بزرگ می باشد . این ادكلن روحیه یك مرد كاملا قوی و امروزی را به شما می دهد

 

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ادكلن مردانه VIP 212 for men کلیک کنید



:: برچسب‌ها: عطر زنانه , عطر مردانه , ادکلن مردانه خوشبو , قیمت عطر مردانه , ادکلن زنانه با ماندگاری بالا , عطر زنانه خوشبو , خرید عطر زنانه , ادکلن زنانه , ادکلن مردانه ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : پنج شنبه 30 مهر 1394

ماساژ جنسی بدن

ماساژ جنسی بدن زن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد؟

ماساژ جنسی علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، میتواند نقش تحریک کنندگی نیز داشته و لذت رابطه جنسی را دو چندان نماید.

ماساژ جنسی ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب میشود تا آنها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یکدیگر ببرند. در خانمهایی که مشکل ارگاسم دارند یا اینکه دیر به ارگاسم میرسند، ماساژ جنسی بدن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد و در این امر بسیار کمک کننده است.

 

در اینجا مراحل مختلف ماساژ جنسی بدن زن را بطور ساده مرور میکنیم:

۱-ماساژ پشت بدن:

برای شروع ماساژ جنسی و شل کردن عضلات بدن زن، بهتر است ابتدا از پشت او شروع کنید.اول نوک انگشتان خود را به پوست او بکشید بعد ناحیه پشت را از بالا تا پایین به آرامی نوازش کنید.سپس بطور متناوب با حرکات کششی، لرزشی (vibration) و دایره وار، آنرا ماساژ دهید. گاهی میتوانید گوشت بدن او را درست مثل خمیر با دستتان بگیرید و آرام فشار دهید.پوست سر را ماساژ داده و گاهی موهای او را بین انگشتان خود بگیرید. سپس سراغ پاهای او رفته و انگشتان پایش را با دست فشار دهید.

 

۲- ماساژ جلوی بدن:

سینه و پستانها را از داخل به خارج بمالید. نوک سینه ها را به آرامی ماساژ تحریک کنید. موهای ناحیه شرمگاهی را نوازش کرده و به نرمی بکشید. با کف دستتان قسمت پایین شکم بمالید.کف دودست خود را بهم مالیده و وقتی گرم شد آنرا روی تخمدانهای زن بگذارید. عده ای معتقدند که انجام اینکار انرژی زن برای سکس را بیشتر میکند.

سعی کنید ناحیه مثانه و رحم را فشار دهید. در این هنگام بهتر است زن تمرینات kegel را انجام داده و ماهیچه های کف لگن خود را مانند حالت متوقف کردن ادرار، سفت کند.

 

۳- ماساژ واژن:

بهتر است در این مرحله دستکش لاتکس بپوشید. میدانید که زنها به دو طریق به ارگاسم میرسند: از راه تحریک نقطه جی و از راه تحریک کلیتوریس.

 

 

 

ماساژ جنسی بدن,ماساژ رن,ماساژ جنسی

 

 

بسیاری از خانمها ارگاسم از طریق نقطه جی را عمیق تر میدانند. گاهی اگر تحریکات بطور مناسب ادامه پیدا کند زن میتواند چند ارگاسم پشت سرهم داشته باشد. این ارگاسمهای متوالی و پشت سرهم تاثیر بسیار خوبی در روحیه زن دارد.

 

دست خود را به یک ماده لیز کننده مناسب آغشته نموده و لبهای واژن را به انگشتتان ازهم باز کنید. نوک انگشتان را به سمت بالا ( بطرف ناف) بگیرید. لبهای داخلی و خارجی (کوچک و بزرگ) را با انگشتتان از هم جدا کرده و آنها را تک تک به آرامی با دو انگشت بمالید.

 

حالا یک انگشت خود را وارد واژن کرده بدنبال آن انگشت دوم را نیز وارد کنید. انگشت شست خود را بالا نگه داشته و آنرا مقابل کلیتوریس قرار دهید. میتوانید دست خود را فشار دهید یا اینکه بلرزانید طوریکه دو انگشت شما با دیواره واژن و شست شما با کلیتوریس تماس داشته باشد.

 

کف دست خود را روی استخوان عانه و انگشتانتان را روی لبهای واژن قرار دهید، حالا دست خود را به آرامی به سمت پایین فشار داده و یک حرکت چرخشی به آن بدهید. با حرکت دست حدود ۱۰ دایره فرضی بکشید، سپس کف دست خود را بلند کرده و با انگشت چند ضربه ملایم به لبهای واژن بزنید. چند ثانیه مکث نموده و دوباره همین حرکت را برای چند بار انجام دهید.

شما میتوانید گردن رحم را در قسمت پشتی و فوقانی واژن بصورت یک بافت گنبدی شکل با شکافی در وسط آن (مانند چانه) لمس نمایید. با احتیاط بافت اطراف آنرا تحریک کنید. عده ای از خانمها از این کار لذت زیادی برده و از شما میخواهند اینکار را برایشان تکرار کنید.

 

بیاد داشته باشید که کلیتوریس از آلت تناسلی شما بسیار حساستر است. بنابراین هرگز انگشت خود را بصورت خشک و خشن روی آن نکشید. ابتدا که اندام تناسلی زن را لمس میکنید، کلیتوریس را فقط به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک میتوانید کلیتوریس را با لبهای واژن گرفته و با آن تحریک کنید.

 

انگشت خود را وارد واژن کرده سپس دست دیگر خود را که آزاد است روی قسمت پایین شکم بگذارید و به طرف یکدیگر فشار دهید.اگر با قسمتهای حساس و لذتبخش اندام تناسلی زن آشنا نیستید از او بخواهید تا دست شما را گرفته و با دست شما خودش را تحریک و استمناءکند. بعد از آن خودتان به تحریک این قسمتها بپردازید.

 

یک روش دیگر برای ماساژ جنسی زن این است که مقداری ماده لیزکننده روی لب واژن ریخته سپس آنرا با انگشت شست و اشاره خود بگیرید و ضمن فشار به آهستگی بکشید. این عمل را چندین بار پشت سرهم انجام دهید.

 

تخمدانها در دو طرف واژن قرار دارند. گروهی از خانمها از ماساژ آنها لذت زیادی میبرند و گروهی دیگر آنرا دردناک میدانند. در صورت تمایل میتوانید آنها را ماساژ دهید.

قسمت داخلی رانها و موهای عانه را به نرمی نوازش کنید. بتدریج که زن لگن خود را بالا میبرد،این منطقه را بیشتر ماساژ دهید. بعد از مدتی میتوانید انگشت خود را به سمت لبهای واژن ببرید. به کمک یک ماده مناسب آنها را لیز نموده یکی یکی با دست بگیرید. محل اتصال لب بیرونی واژن به بدن را با دوانگشت گرفته از پایین به سمت بالا بکشید. نظیر همین عمل را با لبهای دیگر هم چند بار انجام دهید.

به آرامی انگشت خود را وارد واژن کنید. چند لحظه ثابت نگه داشته سپس آنرا وارد و خارج کنید. اگر لازم شد میتوانید از انگشت دیگرتان هم استفاده کنید.انگشت شست را وارد واژن کرده کف دست خود را دور کلیتوریس بچرخانید و ضمن آن با سایر انگشتان، استخوان لگن را فشار دهید. به این ترتیب شما میتوانید سقف واژن (نقطه جی داخلی) و مثانه(نقطه جی خارجی) را تواما” تحریک نمایید.

 

با انگشت خود نقطه جی را داخل واژن تحریک کنید. برای اینکار انگشت خود را روی دیواره قدامی واژن گذاشته و آنرا مثل دکمه زنگ فشار دهید و دوباره بردارید. همزمان بااینکار کلیتوریس را هم کمی غلغلک بدهید. با دوانگشت خود دیواره واژن را در جهت بالا و پایین هشت بار باهم فشار دهید و همراه آن کلیتوریس را نیز تحریک کنید. سپس کلیتوریس را به نرمی با انگشت گرفته ضمن فشار به آرامی آنرا بکشید.

انگشت خود را داخل واژن بشکل دایره بچرخانید و در محل ساعت ۱۲ کمی مکث کنید. بعد از مدتی ورودی واژن را با انگشت غلغلک دهید. انجام این عمل زن را بشدت حشری میکند. حالا انگشت خود را بین لبهای داخلی و خارجی واژن برده از پایین تا بالا به سمت کلیتوریس بچرخانید. در اینجا و بعد از انجام همه اینکارها او دیگر منتظر ورود آلت شماست و مطمئنا” لذت زیادی از آن خواهد برد!!

 

برای تهیه فیلم آموزش علمي و عملي ماساژ اینجا کلیک کنید

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش علمي ماساژ , آموزش عملي ماساژ , آموزش ماساژ درماني , آموزش ماساژ صورت , آموزش ماساژ بدن , آموزش ماساژ تايلندي ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : جمعه 6 شهريور 1394

آموزش علمي و عملي ماساژ

 آموزش ماساژ درماني - آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ بدن - آموزش ماساژ پا ها

آموزش ماساژ تايلندي - آموزش تاثير ماساژ در ورزش

با پك آموزشي ماساژ بهترين و طبيعي ترين لذت را تجربه كنيد !

خارج شدن تمامي درد ها و استرس ها از بدن شما !

آموزش كامل مالتي مديا با امكان چاپ

قابل اجرا بر روي كامپيوتر و DVD Player

در قالب پكيج بسيار شكيل و اورجينال

2DVD

قيمت : 22560تومان
قيمت : 18800
تومان

سفارش  مجموعه “آموزش علمي و عملي ماساژ“

پكيج اورجينال و شكيل – به قيمت تنها 18800 تومان

خريد پستي           خريد پستي

ماساژ يكي از روش هاي قديمي است ه اكثر ورزشكاران و مردم براي رفع خستگي و كسب آرامش از آن استفاده مي كنند.

همچنين از ماساژ مي توان براي درمان صدمات و ضايعات مختلف ورزشي استفاده كرد از طرف ديگر متخصصان فيزيوتراپي و توانبخشي براي درمان برخي از بيماران خود از روشهاي مختلف ماساژ استفاده مي كنند.

ماساژ در تمام ملل و در ميان همه ي مردم با فرهنگ هاي گوناگون رواج داشته است. مي توان از مصريان، ايرانيان، يونانيان، چيني ها، ژاپني ها، رومي ها و اعراب نام بود.

قيمت : 22560تومان
قيمت : 18800
تومان

سفارش  مجموعه “آموزش علمي و عملي ماساژ“

پكيج اورجينال و شكيل – به قيمت تنها 18800 تومان

خريد پستي           خريد پستي

حدود 400 سال قبل از ميلاد بقراط و ابوعلي سينا نيز از ماساژ براي درمان استفاده مي كردند.

براي ماساژ درماني اثرات مثبت زيادي از بهبود گردش خون، تا بهبود متابوليسم بدن ذكر شده است .

در متن كتاب امپراطور زرد ( كتاب مرجع طب داخلي چين) براي فلج و تب و لرز، توصيه به ماساژ درماني شده است

امروزه بالغ بر 80 نوع مختلف ماساژ وجود دارد. اين تكنيك ها به 5 گروه اصلي تقسيم مي شوند:

ماساژ سنتي اروپايي، ماساژ معاصر غربي، ماساژ در روش هاي اصلاح حركت و ساختار، ماساژ شرقي و متدهاي انرژي-پايه

اين مجموعه علاوه بر فيلم آموزشي، شامل نكاتي در مورد ماساژ درماني، ماساژ صورت، ماساژ درماني پا ها، ماساژ تايلندي و تاثير ماساژ در ورزش مي باشد.

قيمت : 22560تومان
قيمت : 18800
تومان

سفارش  مجموعه “آموزش علمي و عملي ماساژ“

پكيج اورجينال و شكيل – به قيمت تنها 18800 تومان

خريد پستي           خريد پستي

تاثير شگفت انگيز ماساژ به صورت علمي و عملي را با همه وجود لمس كنيد

تنها راه ايمن براي رهايي از استرس و خستگي روزانه

گر از معجزه انگشتان و ماساژ حرفه اي چيزي نمي دانيد اين بسته را تهيه نماييد

آموزشهايي كه در هيچيك از فيلم هاي آموزشي ماساژ نديده ايد

با مجوز رسمي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

قيمت : 22560تومان
قيمت : 18800
تومان

سفارش  مجموعه “آموزش علمي و عملي ماساژ“

پكيج اورجينال و شكيل – به قيمت تنها 18800 تومان

خريد پستي           خريد پستي

ماساژ تجربه اي بسيار خوشايند

آرامش را به گونه اي ديگر تجربه كنيد

ماساژ لازمه هر هيجان

چاره كار تنها آموختن شيوه ها و تكنيك هاي علمي

و جديد و بالا بردن سطح اطلاعات است

اين بسته كامل و جامع براي آموزش جديدترين متدهاي ماساژ

اگر از درد گردن وكمر و نقاط ديگر بدن رنج مي بريد

 حتما اين محصول استثنايي را تهيه نماييد

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: آموزش علمي ماساژ , آموزش عملي ماساژ , آموزش ماساژ درماني , آموزش ماساژ صورت , آموزش ماساژ بدن , آموزش ماساژ تايلندي ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : جمعه 6 شهريور 1394

ژل‌های زناشویی Emotion

محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي

تجربه ای نو از احساس

:: مشتری گرامی در صورت ثبت سفارش، این محصول به نام رنگ همان ژل (ژل قرمز)ارسال خواهد شد ::

 

دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274

تمامی این ژلها دارای IRC(مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) بوده و جهت رهگیری میتوان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمود . البته فروش بدون نسخه این ژلها مجاز و بصورت OTC در دسترس همگان میباشد . کلیه این ژلها بر پایه آب (water base) بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند .

برای مشاهده مجوز کلیک نمایید

 

 

 
 


:: برچسب‌ها: ژل‌های زناشویی Emotion , خرید ژل‌های زناشویی Emotion , فروش ژل‌های زناشویی Emotion , سفارش ژل‌های زناشویی Emotion , قیمت ژل‌های زناشویی Emotion ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : چهار شنبه 14 مرداد 1394

ژل حجم دهنده ویژه آقایان

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد

طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

این محصول ویژه افراد متاهل می باشد

محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي

تجربه ای نو از احساس

دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274

 

 ژل حجم دهنده ایموشن دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش حجم و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد.

 

محصولی فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

 

ويژه متاهلين

 

بسیار مناسب برای زوجهايي كه سالها

 

 است از ازدواج آنها مي‏گذرد ولي از روابط

 

خود راضي نيستند. 

 

هديه اي بي نظير براي همسران

 

زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي عاشقانه ای را تجربه کنند

 

 

قيمت : 46800تومان
قيمت : 39000
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

کی از زیر مجموعه های محصولات ایموشن ژلهای مقاربتی میباشد که علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی بعلت دارا بودن اثر بخشی متفاوت ، تاثیر بسزایی در روابط زناشوئی دارند . تمامی این ژلها دارای IRC(مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) بوده و جهت رهگیری میتوان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمود . البته فروش بدون نسخه این ژلها مجاز و بصورت OTC در دسترس همگان میباشد . کلیه این ژلها بر پایه آب (water base) بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند .

قيمت : 46800تومان
قيمت : 39000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

مجوزها:

  • دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274

  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001

  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS

  • دارای نشان CE اتحادیه اروپا

  • دارای نشان حلال

  • ساخت ایران

  • وزن:75 ml

مناسب براي زوجهاي جواني كه در روابط زناشویی خود دچار مشکل هستند

نکته قابل توجه :

 از مصرف این ژل در حین نزدیکی خودداری نمایید.

واژن خانمها نباید به هیچ عنوان به این ژل آغشته گردد.

تجربه ای نو از احساس

         

نحوه استفاده :

این ژل را بمدت 16 هفته 2بار در روز بر روی آلت مالیده و به مدت سه تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را شستشو دهید. واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به این ژل آغشته گردد.

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: ژل حجم دهنده ویژه آقایان , خرید ژل حجم دهنده ویژه آقایان , فروش ژل حجم دهنده ویژه آقایان , سفارش ژل حجم دهنده ویژه آقایان , ژل حجم دهنده ویژه آقایان اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : چهار شنبه 10 تير 1394

ژل حجم دهنده ویژه آقایان

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد

طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

این محصول ویژه افراد متاهل می باشد

محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي

تجربه ای نو از احساس

دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274

 ژل حجم دهنده ایموشن دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش حجم و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد.

محصولی فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ويژه متاهلين

بسیار مناسب برای زوجهايي كه سالها

 است از ازدواج آنها مي‏گذرد ولي از روابط

خود راضي نيستند. 

هديه اي بي نظير براي همسران

زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي عاشقانه ای را تجربه کنند

------------------------------------------------------------------------------------

قيمت : 46800تومان
قيمت : 39000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

------------------------------------------------------------------------------------

یکی از زیر مجموعه های محصولات ایموشن ژلهای مقاربتی میباشد که علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی بعلت دارا بودن اثر بخشی متفاوت ، تاثیر بسزایی در روابط زناشوئی دارند . تمامی این ژلها دارای IRC(مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) بوده و جهت رهگیری میتوان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمود . البته فروش بدون نسخه این ژلها مجاز و بصورت OTC در دسترس همگان میباشد . کلیه این ژلها بر پایه آب (water base) بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند .

قيمت : 46800تومان
قيمت : 39000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

------------------------------------------------------------------------------------

 مجوزها:

    • دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274

  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001

  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS

  • دارای نشان CE اتحادیه اروپا

  • دارای نشان حلال

  • ساخت ایران

  • وزن:75 ml

مناسب براي زوجهاي جواني كه در روابط زناشویی خود دچار مشکل هستند

جهت مشاهده عکس مجوز بهداشت و درمان در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید. 

------------------------------------------------------------------------------------

نکته قابل توجه :

 از مصرف این ژل در حین نزدیکی خودداری نمایید.

واژن خانمها نباید به هیچ عنوان به این ژل آغشته گردد.

تجربه ای نو از احساس

قيمت : 46800تومان
قيمت : 39000
تومان

 

نحوه استفاده :

این ژل را بمدت 16 هفته 2بار در روز بر روی آلت مالیده و به مدت سه تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را شستشو دهید. واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به این ژل آغشته گردد.

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: محصولات آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: ژل حجم دهنده ویژه آقایان , خرید ژل حجم دهنده ویژه آقایان , فروش ژل حجم دهنده ویژه آقایان , سفارش ژل حجم دهنده ویژه آقایان , ژل حجم دهنده ویژه آقایان اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 19 خرداد 1394

ژل‌های زناشویی Emotion

محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي

تجربه ای نو از احساس

ژل سبز: Fresh

اولین و مهمترین قدم در یک رابطه جنسی سالم حفظ بهداشت فردی میباشد این ژل با خاصیت ضدعفونی کنندگی و ایجاد طراوت و پاکیزگی در دستگاه تناسلی مانع از ایجاد عفونت های عمومی میگردد. و در هنگام نزدیکی و یا دوران عادت ماهانه کاربرد دارد.

نحوه استفاده : مقداری از ژل را قبل از نزدیکی و یا دردوران عادت ماهانه دو بار در روز و هر بار به مدت 5 دقیقه در ناحیه خارجی دستگاه تناسلی مالیده و پس از آن با آب ولرم شستشو دهید .

ژل صورتی: Desire

 

 

این ژل دارای خاصیت تحریک پذیری و افزایش میل جنسی در بانوان بوده و در خانم هایی که هیچگونه تمایل جنسی نداشته و یا از اختلالات جنسی و همچنین نزدیکی همراه با درد و عدم لوبریکانت سازی مناسب واژن حین نزدیکی و عدم ارگاسم رنج میبرند کاربرد دارد . نحوه استفاده : 30 دقیقه قبل ازنزدیکی مقداری از ژل را روی ناحیه مخاطی واژن مالیده و پس از آن فرد تمایل بیشتری برای آغاز و انجام فعالیت آمیزشی پیدا میکند . دقت شود حتما ناحیه لابیال و کلیتورال به ژل اغشته گردد

ژل طوسی: Erectra

این ژل جهت حفظ و ایجاد نعوظ در آقایان کاربرد داشته و آقایانی که دچار مشکل نعوظ هستند میتوانند از این ژل استفاده نمایند. نحوه استفاده : 30 دقیقه قبل از نزدیکی مقداری از ژل را بر روی آلت مالیده و به مدت 5 دقیقه ماساژ داده و سپس حتما باید با آب شستشو داده شود. قابل توجه است که تحت هیچ شرایطی نباید واژن خانم ها به این ژل آغشته گردد. همچنین این ژل برای آقایانی که دچار بیماری قلبی ، دیابت و فشارخون هستندو منع استفاده ازقرصهای Erection را دارند مناسب میباشد .

دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274

تمامی این ژلها دارای IRC(مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) بوده و جهت رهگیری میتوان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمود . البته فروش بدون نسخه این ژلها مجاز و بصورت OTC در دسترس همگان میباشد . کلیه این ژلها بر پایه آب (water base) بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند .

برای مشاهده مجوز کلیک نمایید

 

 

 

 

 

ژل قرمز : Enjoy

این ژل حاوی عصاره انار بوده که ضمن ایجاد خاصیت چسبندگی به بازگرداندن لذت جنسی به بانوان و همسرشان کمک می نماید . خانمهایی که دچار شل شدگی عضلات واژن و باز شدن بیش از حد لومن میباشند میتوانند از این ژل جهت تنگ شدن واژن استفاده نمایند.

نحوه استفاده : 20 دقیقه قبل از نزدیکی ناحیه واژن را به مقداری از ژل آغشته نمایید .

 

ژل نارنجی:Hot Night

 

این ژل برای خانمهای سرد مزاج و با تمایلات جنسی پایین و یا دیر ارگاسم کاربرد داشته بطوری که این ژل با خاصیت گرما بخشی و افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی باعث افزایش میل جنسی و متعادل کردن زمان ارگاسم میگردد. نحوه استفاده : 30دقیقه قبل از نزدیکی ناحیه واژن و داخل مخاط آن را با مقداری از ژل را آغشته نمایید.

ژل زرد: Romance

این ژل بعنوان یک لوبریکانت حین نزدیکی کاربرد داشته و همچنین با دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ بعنوان یک ضد عفونی کننده قبل از نزدیکی میتواند مورد استفاده قرار گیرد.این ژل با متعادل کردن ترشحات و PH واژن مانع از ایجاد بوی نامطبوع ، خارش و سوزش در ناحیه تناسلی میگردد

 
قیمت: {39900} تومان
رنگ صورتی
قیمت: {29000} تومان
رنگ قرمز
قیمت: {25000} تومان
رنگ زرد
قیمت: {29000} تومان
رنگ نانجی
قیمت: {38000} تومان
رنگ طوسی
قیمت: {23500} تومان
رنگ سبز

دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274

 

قیمت: {39900} تومان
رنگ صورتی
قیمت: {29000} تومان
رنگ قرمز
قیمت: {25000} تومان
رنگ زرد
قیمت: {29000} تومان
رنگ نانجی
قیمت: {38000} تومان
رنگ طوسی
قیمت: {23500} تومان
رنگ سبز

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: محصولات آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: ژل‌های زناشویی Emotion , خرید ژل‌های زناشویی Emotion , فروش ژل‌های زناشویی Emotion , سفارش ژل‌های زناشویی Emotion , قیمت ژل‌های زناشویی Emotion ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394

آشنای محبوب

پكيج 100 % اورجينال

آموزش مسائل زناشويي 

ويژه سال 93

راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي

پكيج كامل و بينظير براي راهنمايي تمامي زوج ها

ناگفته هاي زناشويي  ويژه بزرگسالان 

آموزش مسائل زناشويي

مجموعه فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ويژه متاهلين

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

(+۱۸)

1 DVD

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

براي بسياري از زنان جوان در ايران عدم آشنايي با رابطه‌ي زناشويي، و در مواقعى راه‌هاي مختلف جلوگيري از حاملگي باعث دشواري‌هاي زيادي در زندگي زناشويى مي‌گردد.رابطه‌اي كه مي‌تواند زندگي دو انسان را زيباتر، گرمتر و پيوند مشترك را نزديكتر گرداند، در موارد زيادى تنها به دلسردي و افسردگي روزافزون منجر مي‌شود.

آموزش ناگفته هاي روابط زناشويـي

هديه اي بي نظير براي همسران

زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل زناشويي بين خود خجالت مي ‏كشند
 

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 اين محصول ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي مي باشد.
شامل آموزش هاي زير به صورت تصويري :
۱ – بهداشت جنسي
۲ – رفتار هاي جنسي
۳ – بيماري هاي جنسي
۴ – داروهاي محرك
۵ – تنظيم خانواده
۶ – ناتواني جنسي

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

تماشاي اين مجموعه براي افراد زير ۱۸ سال به هيچ وجه توصيه نمي شود.

افرادي كه به مسائل علمي مربوط به زناشويي علاقه‏ مند هستند. 

زوجهايي كه سالها است از ازدواج آنها مي‏گذرد. ولي از روابط خود راضي نيستند. 

مجموعه فوق العاده ويژه زوج هاي جوان ( +۱۸ )

ويژه سال 1393

100 % اورجينال و با پكيج رسمي

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 آموزش مسائل زناشويي (آشناي محبوب)

ويژه سال 93 

راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي 

ناگفته هاي زناشويي  ويژه بزرگسالان

آموزش مسائل زناشويي 

مجموعه فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: آشنای محبوب , فیلم آشنای محبوب , دی وی دی آشنای محبوب , DVD آشنای محبوب , هدیه ای بی نظیر برای همسر , بهترین هدیه به همسر ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : یک شنبه 23 شهريور 1393

ژل حجم دهنده ویژه آقایان

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد

طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

این محصول ویژه افراد متاهل می باشد

محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي

تجربه ای نو از احساس

دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274

 

 ژل حجم دهنده ایموشن دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش حجم و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد.

 

محصولی فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

 

ويژه متاهلين

 

بسیار مناسب برای زوجهايي كه سالها

 

 است از ازدواج آنها مي‏گذرد ولي از روابط

 

خود راضي نيستند. 

 

هديه اي بي نظير براي همسران

 

زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي عاشقانه ای را تجربه کنند

 

 

قيمت : 46800تومان
قيمت : 39000
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

یکی از زیر مجموعه های محصولات ایموشن ژلهای مقاربتی میباشد که علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی بعلت دارا بودن اثر بخشی متفاوت ، تاثیر بسزایی در روابط زناشوئی دارند . تمامی این ژلها دارای IRC(مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) بوده و جهت رهگیری میتوان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمود . البته فروش بدون نسخه این ژلها مجاز و بصورت OTC در دسترس همگان میباشد . کلیه این ژلها بر پایه آب (water base) بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند .

 

قيمت : 46800تومان
قيمت : 39000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 مجوزها:

  • دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274

  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001

  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS

  • دارای نشان CE اتحادیه اروپا

  • دارای نشان حلال

  • ساخت ایران

  • وزن:75 ml

 

مناسب براي زوجهاي جواني كه در روابط زناشویی خود دچار مشکل هستند

نکته قابل توجه :

 از مصرف این ژل در حین نزدیکی خودداری نمایید.

واژن خانمها نباید به هیچ عنوان به این ژل آغشته گردد.

تجربه ای نو از احساس

نحوه استفاده :

این ژل را بمدت 16 هفته 2بار در روز بر روی آلت مالیده و به مدت سه تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را شستشو دهید. واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به این ژل آغشته گردد.

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: محصولات آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: ژل حجم دهنده ویژه آقایان , خرید ژل حجم دهنده ویژه آقایان , فروش ژل حجم دهنده ویژه آقایان , سفارش ژل حجم دهنده ویژه آقایان , قیمت ژل حجم دهنده ویژه آقایان ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 4 شهريور 1393

ژل تاخیری ویژه آقایان

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد

طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

این محصول ویژه افراد متاهلین می باشد

محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي

تجربه ای نو از احساس

دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228203374

 

این ژل جهت کنترل و ایجاد تاخیر در آقایانی

 

 که دچار زود انزالی هستند کاربرد دارد

 

محصولی فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

 

ويژه متاهلين

 

بسیار مناسب برای زوجهايي كه سالها

 

 است از ازدواج آنها مي‏گذرد ولي از روابط

 

خود راضي نيستند. 

 

هديه اي بي نظير براي همسران

 

زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي عاشقانه ای را تجربه کنند

 

قيمت : 35400تومان
قيمت : 29500
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

یکی از زیر مجموعه های محصولات ایموشن ژلهای مقاربتی میباشد که علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی بعلت دارا بودن اثر بخشی متفاوت ، تاثیر بسزایی در روابط زناشوئی دارند . تمامی این ژلها دارای IRC(مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) بوده و جهت رهگیری میتوان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمود . البته فروش بدون نسخه این ژلها مجاز و بصورت OTC در دسترس همگان میباشد . کلیه این ژلها بر پایه آب (water base) بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند .

قيمت : 35400تومان
قيمت : 29500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

مجوزها:

  • دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228203374

  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001

  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS

  • دارای نشان CE اتحادیه اروپا

  • دارای نشان حلال

  • وزن: 75 ml

http://poiweq2213.com/nabimages/nGoodImages/13920911172214empition-9.jpg

مناسب براي زوجهاي جواني كه در روابط زناشویی خود دچار مشکل هستند

ژل آبی ایموشن برای تاخیر در انزال زودرس و روان کننده مهبل

این محصول ویژه افراد متحل می باشد

محصولی فوق العاده برای تحكيم پيوند زناشويي

تجربه ای نو از احساس

دارای مجوز بهداشت و درمان

هديه اي بي نظير براي همسران

زوجهاي جواني كه مي‏خواهند زندگي زناشويي عاشقانه ای را تجربه کنند

 

نحوه استفاده :

 

مقداری از ژل را بر روی آلت پمپ کرده و موضع را ماساژ دهید و پس از 30 دقیقه با آب و بدون هیچ ماده شوینده آلت را شستشو دهید. آقایانی که پوست تیره دارند و یا تنومند و ورزشکار هستند جهت اثر بخشی بهتر مدت زمان بیشتری ژل را برروی آلت خود نگه داشته و پس از آن موضع را شستشو دهند.

 

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 



:: برچسب‌ها: ژل تاخیری ویژه آقایان , خرید ژل تاخیری ویژه آقایان , بهترین ژل تاخیری ویژه آقایان , فروش ژل تاخیری ویژه آقایان , سفارش ژل تاخیری ویژه آقایان ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 3 تير 1393

بعضی از آقایا ن متاسفانه بدلیل عدم تربیت جنسی فکر میکنند که کشش جنسی یک مرحله دارد و آن هم دوای دردش رابطه جسمی میباشد!!..آقایان بمحض اینکه گرایشی از همسرشان به سمت خود احساس کنند میگویند: ..خب دیگه، الان وقتشه که من نقش یک شوهر ایدآل رو بازی کنم!!!و شروع به رابطه جنسی میکنند و بعد هم فکر میکنند که عجب شوهران کار درستی هستند که این همه به همسرانشان رسیدگی میکنند!!نتیجه اینکه بدلیل عدم استفاده درست از رابطه جنسی زن دچار یک نارضایتی پنهان می شود.زیرا که مانند کسی میماند که آب میخورد ولی هنوز تشنه میباشد..باید بدانید که کشش جنسی مراحل دارد..
داشتن یک زندگی منطقی، سالم، هدفمند و انعطاف‌پذیر برای مواجهه با مشکلات و فراز و نشیب‌های آن، خواسته ی هر انسان خردمندی است، اما چرا دست‌یابی به این هدف ارزشمند دست‌کم برای بسیاری از ما میسر نیست

مجموعه كامل آموزش هاي پيش از ازدواج در ۲۰ جلسه آموزشي شامل :
جلسات اول و دوم و سوم –زندگي و جايگاه عشق
جلسات چهارم و پنجم– هنگامه ازدواج
جلسات ششم , هفتم , هشتم و نهم–تعريف معيارهاي ازدواج
جلسات يازدهم و دوازدهم همسرگزيني و انتخاب
جلسات دوازدهم و سيزدهم–بهتر بشناسيم
جلسات چهاردهم و پانزدهم — نقش والدين در ازدواج فرزندان
جلسات شانزدهم , هفدهم و هجدهم–خواستگاري
جلسات نوزدهم و بيستم — نكاتي پيرامون ازدواج موفق

 

 

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

 

 

با استفاده از اين مجموعه ارزشمند با تمامي نكات مربوط به بعد از ازدواج

از جمله :مباحث عقد و نامزدي

روابط خصوصي زن و مرد

و شيوه هاي تربيت فرزند و … آشنا خواهيد شد.

2 DVD

ISBN : 978-600-5096-18-7

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: اهمیت لامسه , آموزش مسایل جنسی , آیین همسر داری , آموزش ارضای جنسی همسر , آموزش كامل مسائل جنسي ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : یک شنبه 5 خرداد 1393

بعضی از آقایا ن متاسفانه بدلیل عدم تربیت جنسی فکر میکنند که کشش جنسی یک مرحله دارد و آن هم دوای دردش رابطه جسمی میباشد!!..آقایان بمحض اینکه گرایشی از همسرشان به سمت خود احساس کنند میگویند: ..خب دیگه، الان وقتشه که من نقش یک شوهر ایدآل رو بازی کنم!!!و شروع به رابطه جنسی میکنند و بعد هم فکر میکنند که عجب شوهران کار درستی هستند که این همه به همسرانشان رسیدگی میکنند!!نتیجه اینکه بدلیل عدم استفاده درست از رابطه جنسی زن دچار یک نارضایتی پنهان می شود.زیرا که مانند کسی میماند که آب میخورد ولی هنوز تشنه میباشد..باید بدانید که کشش جنسی مراحل دارد..
داشتن یک زندگی منطقی، سالم، هدفمند و انعطاف‌پذیر برای مواجهه با مشکلات و فراز و نشیب‌های آن، خواسته ی هر انسان خردمندی است، اما چرا دست‌یابی به این هدف ارزشمند دست‌کم برای بسیاری از ما میسر نیست

مجموعه كامل آموزش هاي پيش از ازدواج در ۲۰ جلسه آموزشي شامل :
جلسات اول و دوم و سوم –زندگي و جايگاه عشق
جلسات چهارم و پنجم– هنگامه ازدواج
جلسات ششم , هفتم , هشتم و نهم–تعريف معيارهاي ازدواج
جلسات يازدهم و دوازدهم همسرگزيني و انتخاب
جلسات دوازدهم و سيزدهم–بهتر بشناسيم
جلسات چهاردهم و پانزدهم — نقش والدين در ازدواج فرزندان
جلسات شانزدهم , هفدهم و هجدهم–خواستگاري
جلسات نوزدهم و بيستم — نكاتي پيرامون ازدواج موفق

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

با استفاده از اين مجموعه ارزشمند با تمامي نكات مربوط به بعد از ازدواج

از جمله :مباحث عقد و نامزدي

روابط خصوصي زن و مرد

و شيوه هاي تربيت فرزند و … آشنا خواهيد شد.

2 DVD

ISBN : 978-600-5096-18-7

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: اهمیت لامسه , آموزش مسایل جنسی , آیین همسر داری , آموزش ارضای جنسی همسر , آموزش كامل مسائل جنسي ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : یک شنبه 4 خرداد 1393

آموزش علمي و عملي ماساژ

 آموزش ماساژ درماني - آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ بدن - آموزش ماساژ پا ها

آموزش ماساژ تايلندي - آموزش تاثير ماساژ در ورزش

با پك آموزشي ماساژ بهترين و طبيعي ترين لذت را تجربه كنيد !

خارج شدن تمامي درد ها و استرس ها از بدن شما !

آموزش كامل مالتي مديا با امكان چاپ

قابل اجرا بر روي كامپيوتر و DVD Player

در قالب پكيج بسيار شكيل و اورجينال

2DVD

قيمت : 22560تومان
قيمت : 18800
تومان

سفارش  مجموعه “آموزش علمي و عملي ماساژ“

پكيج اورجينال و شكيل – به قيمت تنها 18800 تومان

خريد پستي           خريد پستي

ماساژ يكي از روش هاي قديمي است ه اكثر ورزشكاران و مردم براي رفع خستگي و كسب آرامش از آن استفاده مي كنند.

همچنين از ماساژ مي توان براي درمان صدمات و ضايعات مختلف ورزشي استفاده كرد از طرف ديگر متخصصان فيزيوتراپي و توانبخشي براي درمان برخي از بيماران خود از روشهاي مختلف ماساژ استفاده مي كنند.

ماساژ در تمام ملل و در ميان همه ي مردم با فرهنگ هاي گوناگون رواج داشته است. مي توان از مصريان، ايرانيان، يونانيان، چيني ها، ژاپني ها، رومي ها و اعراب نام بود.

قيمت : 22560تومان
قيمت : 18800
تومان

سفارش  مجموعه “آموزش علمي و عملي ماساژ“

پكيج اورجينال و شكيل – به قيمت تنها 18800 تومان

خريد پستي           خريد پستي

حدود 400 سال قبل از ميلاد بقراط و ابوعلي سينا نيز از ماساژ براي درمان استفاده مي كردند.

براي ماساژ درماني اثرات مثبت زيادي از بهبود گردش خون، تا بهبود متابوليسم بدن ذكر شده است .

در متن كتاب امپراطور زرد ( كتاب مرجع طب داخلي چين) براي فلج و تب و لرز، توصيه به ماساژ درماني شده است

امروزه بالغ بر 80 نوع مختلف ماساژ وجود دارد. اين تكنيك ها به 5 گروه اصلي تقسيم مي شوند:

ماساژ سنتي اروپايي، ماساژ معاصر غربي، ماساژ در روش هاي اصلاح حركت و ساختار، ماساژ شرقي و متدهاي انرژي-پايه

اين مجموعه علاوه بر فيلم آموزشي، شامل نكاتي در مورد ماساژ درماني، ماساژ صورت، ماساژ درماني پا ها، ماساژ تايلندي و تاثير ماساژ در ورزش مي باشد.

قيمت : 22560تومان
قيمت : 18800
تومان

سفارش  مجموعه “آموزش علمي و عملي ماساژ“

پكيج اورجينال و شكيل – به قيمت تنها 18800 تومان

خريد پستي           خريد پستي

تاثير شگفت انگيز ماساژ به صورت علمي و عملي را با همه وجود لمس كنيد

تنها راه ايمن براي رهايي از استرس و خستگي روزانه

گر از معجزه انگشتان و ماساژ حرفه اي چيزي نمي دانيد اين بسته را تهيه نماييد

آموزشهايي كه در هيچيك از فيلم هاي آموزشي ماساژ نديده ايد

با مجوز رسمي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

قيمت : 22560تومان
قيمت : 18800
تومان

سفارش  مجموعه “آموزش علمي و عملي ماساژ“

پكيج اورجينال و شكيل – به قيمت تنها 18800 تومان

خريد پستي           خريد پستي

ماساژ تجربه اي بسيار خوشايند

آرامش را به گونه اي ديگر تجربه كنيد

ماساژ لازمه هر هيجان

چاره كار تنها آموختن شيوه ها و تكنيك هاي علمي

و جديد و بالا بردن سطح اطلاعات است

اين بسته كامل و جامع براي آموزش جديدترين متدهاي ماساژ

اگر از درد گردن وكمر و نقاط ديگر بدن رنج مي بريد

 حتما اين محصول استثنايي را تهيه نماييد

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ماساژ بدن , آموزش ماساژ جنسی بدن , آموزش انواع ماساژ , آموزش ماساژ درمانی , کاملترین آموزش ماساژ , یادگیری ماساژ ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393

ناگفته هاي  زناشويي

(پرسش و پاسخ)

 (آشناي محبوب2)

پكيج 100 % اورجينال

آيا از كيفيت ارتباط زناشويي خود ناراضي هستيد

آيا مايل هستيد در كيفيت رابطه زناشويي خود تحولي ايجاد كنيد

آيا مي‌دانيد باورهاي غلط بسياري وجود دارد كه شديداً كيفيت رابطه را از بين مي‌برد؟

آيا مي‌دانيد چه بيماري‌ها و خطراتي از رابطه زناشويي عارض مي‌شود

 كه دليل آن هم نداشتن اطلاعات لازم در اين زمينه است؟

آيا مي دانيد بيشتر مشكلات زناشويي با گرفتن مشاوره 

دلسوزانه و علمي به سادگي قابل حل مي‌باشد

پكيج كامل و بينظير براي راهنمايي تمامي زوج ها

ناگفته هاي زناشويي  ويژه بزرگسالان 

مجموعه فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ويژه متاهلين

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

(۱۸+)

1 DVD

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

با توجه به موضوعات مهمي كه در DVD آشناي محبوب (راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي ) بدان پرداخته شده است از جمله مقدمات آميزش ، رفتار جنسي، بهداشت جنسي، بيماري‌هاي جنسي، داروهاي محرك، ناتواني‌هاي جنسي، و ... و همزمان با استقبال بي‌نظيري كه همچنان ازاين DVD بعمل مي‌آيد DVD جديد تحت عنوان ناگفته‌هاي زناشويي براي استفاده خانواده‌هاي محترم عرضه مي‌گردد.

هديه اي بي نظير براي همسران

زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل زناشويي بين

 خود خجالت مي ‏كشند

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

همسراني كه بعد از مدتي كه از رابطه زناشويي آنها مي‌گذرد ممكن است كمي‌ها و كاستي‌هايي را در ارتباط جنسي خود با همسرشان را احساس كنند و از اين بابت نگران باشند.  بسياري از افراد به علت حجب و حيا از بيان مشكلات جنسي خودداري مي‌كنند و اين در حاليست كه ميزان شيوع اختلالات جنسي در بين خانواده‌ها قابل توجه است و به مداخلات آموزشي مناسب در اين زمينه نياز دارد.

با ارائه اين DVD آموزشي به بيماري‌هاي شايع مانند انزال زودرس، اختلالات نعوظي، سرد مزاجي، بطور مفصل‌تر پرداخته‌ايم. اميداست با ارائه اين DVD در جهت رفع مشكلات جنسي زوجين گامي برداريم

 

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

اساتيد ميهمان :
دكتر محمدرضا صفري‌نژاد (جراح متخصص بيماري‌هاي كليه و مجاري ادراري (ارولوژيست) .استاد دانشگاه عضو انجمن ارولوژي امريكا، عضو انجمن ارولوژي اروپا، عضو انجمن بين‌المللي ارولوژي .

دكتر پرويز مظاهري (روانپزشك، دبير انجمن روانپزشكان ايران، مدير عامل انجمن ارتقاء بهداشت و روان، كارشناس روانپزشكي كميسيون‌هاي نظام پزشكي و پزشكي قانوني، كارشناس رانپزشكي رسانه).

مجموعه فوق العاده ويژه

 زوج هاي جوان ( +۱۸ )

100 % اورجينال و با پكيج رسمي

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

پكيج كامل و بينظير براي راهنمايي تمامي زوج ها

ناگفته هاي زناشويي  ويژه بزرگسالان 

مجموعه فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ويژه متاهلين

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

(۱۸+)

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: ناگفته های زناشویی , ناگفته های روابط زناشویی , ناگفته های جنسی و زناشویی , آموزش مسائل زناشوئی , ناگفته های رابطه جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : دو شنبه 18 فروردين 1393

دانستنيهاي زندگي زناشويي

محصول محبت را به همسرتان هديه كنيد.

آموزشهاي قبل ، حين و بعد از ازدواج

مجموعه آموزشي ارزنده با نكات كامل

 مورد نياز جوانان براي ازدواج موفق

آموزش هاي پيش از ازدواج در ۲۰ جلسه آموزشي

همسرتان عاشقتان خواهدبود اگر…!

مجردها و متاهل ها… حتما اين مجموعه را ببينيد

با استفاده از اين مجموعه ارزشمند با تمامي نكات مربوط به بعد از ازدواج

از جمله :مباحث عقد و نامزدي

روابط خصوصي زن و مرد

و شيوه هاي تربيت فرزند و … آشنا خواهيد شد.

2 DVD

ISBN : 978-600-5096-18-7

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

با استفاده از اين مجموعه آموزشي ارزنده با نكات كامل مورد نياز جوانان

براي ازدواج موفق از جمله:

صحبت هايي كه در جلسه خواستگاري بايد مطرح شود

معيارهاي همسرگزيني

جلسات بعد از خواستگاري و …. آشنا خواهيد شد.

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

      مجموعه كامل آموزش هاي پيش از ازدواج در ۲۰ جلسه آموزشي شامل :
جلسات اول و دوم و سوم –زندگي و جايگاه عشق
جلسات چهارم و پنجم– هنگامه ازدواج
جلسات ششم , هفتم , هشتم و نهم–تعريف معيارهاي ازدواج
جلسات يازدهم و دوازدهم همسرگزيني و انتخاب
جلسات دوازدهم و سيزدهم–بهتر بشناسيم
جلسات چهاردهم و پانزدهم — نقش والدين در ازدواج فرزندان
جلسات شانزدهم , هفدهم و هجدهم–خواستگاري
جلسات نوزدهم و بيستم — نكاتي پيرامون ازدواج موفق

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

موضوعات موجود در اين محصول :
- دوران عقد و نامزدي
- دوران استقلال
- جهيزيه عروس
-انتظارات زوجين از يكديگر
- شيوه هاي تامين ابراز وجود

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

- ارتباط كلامي ميان زوجين
- نحوه برقراري ارتباط در خانواده
- مباني دين در استحكام خانواده
- هنر معيشت در زندگي
- زمان فرزند آوري
- وظايف دوران بارداري
- عوامل موثر در تربيت فرزند
- تربيت فرزند و نيازهاي جسمي ، جنــســي ، رواني و عاطفي
- تاثير محيط در تربيت فرزند

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: دانستنيهاي زندگي زناشويي , سی دی دانستنيهاي زندگي زناشويي , خرید سی دی دانستنيهاي زندگي زناشويي , بهترین سی دی دانستنيهاي زندگي زناشويي , فروش سی دی دانستنيهاي زندگي زناشويي ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 21 اسفند 1392

دانستنيهاي زندگي زناشويي

محصول محبت را به همسرتان هديه كنيد.

آموزشهاي قبل ، حين و بعد از ازدواج

مجموعه آموزشي ارزنده با نكات كامل

 مورد نياز جوانان براي ازدواج موفق

آموزش هاي پيش از ازدواج در ۲۰ جلسه آموزشي

همسرتان عاشقتان خواهدبود اگر…!

مجردها و متاهل ها… حتما اين مجموعه را ببينيد

با استفاده از اين مجموعه ارزشمند با تمامي نكات مربوط به بعد از ازدواج

از جمله :مباحث عقد و نامزدي

روابط خصوصي زن و مرد

و شيوه هاي تربيت فرزند و … آشنا خواهيد شد.

2 DVD

ISBN : 978-600-5096-18-7

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

با استفاده از اين مجموعه آموزشي ارزنده با نكات كامل مورد نياز جوانان

براي ازدواج موفق از جمله:

صحبت هايي كه در جلسه خواستگاري بايد مطرح شود

معيارهاي همسرگزيني

جلسات بعد از خواستگاري و …. آشنا خواهيد شد.

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

      مجموعه كامل آموزش هاي پيش از ازدواج در ۲۰ جلسه آموزشي شامل :
جلسات اول و دوم و سوم –زندگي و جايگاه عشق
جلسات چهارم و پنجم– هنگامه ازدواج
جلسات ششم , هفتم , هشتم و نهم–تعريف معيارهاي ازدواج
جلسات يازدهم و دوازدهم همسرگزيني و انتخاب
جلسات دوازدهم و سيزدهم–بهتر بشناسيم
جلسات چهاردهم و پانزدهم — نقش والدين در ازدواج فرزندان
جلسات شانزدهم , هفدهم و هجدهم–خواستگاري
جلسات نوزدهم و بيستم — نكاتي پيرامون ازدواج موفق

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

موضوعات موجود در اين محصول :
- دوران عقد و نامزدي
- دوران استقلال
- جهيزيه عروس
-انتظارات زوجين از يكديگر
- شيوه هاي تامين ابراز وجود

قيمت : 8400تومان
قيمت : 7000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

- ارتباط كلامي ميان زوجين
- نحوه برقراري ارتباط در خانواده
- مباني دين در استحكام خانواده
- هنر معيشت در زندگي
- زمان فرزند آوري
- وظايف دوران بارداري
- عوامل موثر در تربيت فرزند
- تربيت فرزند و نيازهاي جسمي ، جنــســي ، رواني و عاطفي
- تاثير محيط در تربيت فرزند

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: دانستنيهاي زندگي زناشويي , سی دی دانستنيهاي زندگي زناشويي , خرید سی دی دانستنيهاي زندگي زناشويي , بهترین سی دی دانستنيهاي زندگي زناشويي , فروش سی دی دانستنيهاي زندگي زناشويي ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 20 اسفند 1392

كتاب ملودي عاشقانه زيستن

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

در اين كتاب به طور خلاصه در مورد مسائل زناشويي توضيح داده شده است

 اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد
بسياري از زنان در زندگي زناشويي خود هيچگاه ار*گا*سم را تجربه نمي كنند و در موارد زيادي وانمود مي كنند كه ار*گا*سم شده اند.چـرا خـانـم هـا تـصـور مـي كـنـند تـوانايي رسيدن به اوج لذ*ت جن*سي را ندارند؛ آيا ميـدانيد كه تمام خانم ها قادر به رسيـدن به اين مرحله مي باشند؟ بله؛ حقيقت دارد! شايد در مورد انز*ال خانمـها چـيـزهايي شنيده باشيد و يا مانند خيلي از افراد، اصلاً بـه هيچ وجه با آن آشنا نباشيد.

 

  خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان
 


بسياري از مردان نيز تنها يك سطح از ارگا*سم را تجربه مي كنند و اطلاعي از روشهايي كه مي تواند باعث شود تا لذ*تي عميق تر و طولاني تر همراه با انز*ال من*ي بيشتر را تجربه كنند ، ندارند.

امروزه داروها و مواد شيميايي مختلفي با اسامي گوناگون در داروخانه ها و فروشگاه هاي اينترنتي با قيمتهاي بسيار گزاف به فروش مي رسند اما آيا آنها تاثيرگذار هستند؟

اين داروها،اسپري ها ، صابونها ،كرم ها،ژل ها و ... يا تاثيرگذار نيستند و يا اگر هم تاثيري بگذارند آنچنان ناچيز است كه قابل ذكر نيست و البته در مواردي اين اجناس تقلبي بوده و تاثيرات سوء نيز به همراه دارند

چاره كار تنها آموختن شيوه ها و تكنيك هاي علمي و جديد و بالا بردن سطح اطلاعات است

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

 به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

ISBN : 978-600-5096-18-7

شماره ثبت : 3843

اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد

 

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

  آموزش علمي روابط بين زن و مرد بي حيا*يي نيست بلكه يك نياز ضروريست كه متاسفانه در كشور ما اين آموزش به مردان و زنان ايراني يا داده نمي شود و يا از راههاي نا مناسب (فيلمهاي پو...ن) مي رسد كه در نتيجه آسيب هاي جدي به روابط زوجين مي زند.
من تحقيقاتي پيرامون اين موضوع داشتم و با تكنيك هاي جديدي آشنا شدم كه نياز به آموزش دارند كه قصد دارم نتيجه تمام تحقيقات رو در يك بسته در اختيار تمام علاقه مندان قرار بدم تا از اين طريق كمك كنم كه همسران ايراني زندگي زناشويي سالم و پرنشاطي رو تجربه بكنند.

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي


اگر به آموزشهايي كه در اين بسته داده شده ، دقت كنيد من به شما اين قول رو مي دم كه هم خودتون و هم همسرتون لذت بسيار بيشتري خواهيد برد

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

ملودي عاشقانه زيستن

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

 

شما با بكارگيري آموزشهاي اين بسته به سادگي مي توانيد
خود را بعد از مدتي در بين  انسانهاي  زيبا وسالم وخوشبخت و موفق خواهيد ديد.

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

ما به كمك اين بسته  ثابت مي كنيم  عاشقانه زيستن چيست.


 شما اين را با تجربه و به عينه خواهيد ديد.

اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: ملودي عاشقانه زيستن , خرید ملودي عاشقانه زيستن , دي وي دي دانستنيهاي زناشويي , خرید دي وي دي دانستنيهاي زناشويي , سفارش دي وي دي دانستنيهاي زناشويي ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : یک شنبه 11 اسفند 1392

كتاب 101 روش رمانتيك بودن

ويژه خانمها و آقايان

چگونه يك ارتباط و زندگي عشقولانه و دلپذير

 با نامزد يا همسر خود داشته باشيم؟؟

يكصد و يك روش منحصر بفرد

 براي شروع حس عاشقي و رمانتيك بودن

 تقديم به شما

يكصد و يك روش براي رمانتيك بودن

اعجاز و جادوي عشق را تجربه كنيد!!

در برگيرنده 101 راهكار براي دستيابي به هنر رمانتيك بودن

 عشق ورزيدن را انتخاب كنيد.

دوست داشتن خود را ابراز و آن را با ديگران قسمت كنيد.

توانايي و قابليت عشق ورزي را در خود پرورش و تقويت دهيد.

 آن را  پنهان نكنيد بلكه آشكار و روشن نشانش دهيد... 

 

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان

قيمت : 8000 تومان 

ISBN : 978-600-5096-18-7

شماره ثبت : 3843

حسي كه مي تواند بهترين احساس در آدمي را ايجاد كند.

جوهره و ماهيت اصلي عشق چيست؟

101 روش رمانتيك بودن مي تواند تاثيرفوق العاده اي در راه رمانتيك بودن شما داشته باشد.

عشق و ازدواج از مهمترين اهداف هر فرد هست كه خواهان دستيابي به زندگي و آينده درخشان مي باشد.

اگر خالصانه و عاشقانه يك قدم در راه عشق برداريد مطمئن باشيد كه عشق براي رسيدن به شما چند قدم برميدارد.

كافيست كه خودتان بخواهيد.فقط خودتان بخواهيد.اعجاز و جادوي عشق را تجربه كنيد!!

توانايي و قابليت عشق ورزي را در خود پرورش و تقويت دهيد.

لحظه هاي ناب را از دست ندهيد.

 

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

 

قسمتي از فهرست مطالب :
* ازدواج
* معجون عشق
* انتخاب
* درك
* عشق ورزيدن
* همسر يا نامزد
* عشق و نياز
* تنش‏هاي روحي و عاطفي
* اهداف روحي و احساسي
* درنگ و تامل
* چشمان سرشار از عشق
* نگاه كردن
* به چشمان معشوق
* زمانيكه نامزد يا همسرتان عصباني و نارحت است

فرصتي بدست آمده تا ما شما را به رويا هاي عاشقانه زيستن ببريم.

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان

قيمت : 8000 تومان

* در زمان عشق ‏ورزي
* رفتارتان با معشوق خود
* قلب و روح
* در زمان صحبت كردن
* هرگز به روابط عشقي نامشروع
* ارتباط
* به روابط زناشويي‏تان
* جرات و شهامت روحي و عاطفي خود
* جوهره و ماهيت اصلي عشق
* خواست ‏ها و نيازها
* جزء حقيقت
* اعجاز و جادوي عشق
* همه سعي و تلاش خود
* ازدواج و پيوند رمانتيك و عاشقانه
* در راه عشق
* عشق ورزيدن را
* جدايي‏ها، موانع و فاصله‏ هاي تلخ
* كودك ترسيده درون
* توانايي و قابليت عشق‏ ورزي

قيمت : 9600تومان

قيمت : 8000 تومان
خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

* در بروز خلاقيتهاي خود
* هرگز سعي نكنيد خودتان را
* تعهد
* به صحبت كردن
* در مكتب عشق
* لحظه‏ هاي ناب
* ارتباط كلامي - گفتاري
* حداقل هفته ‏اي يكبار
* با عشق نگاه كردن
* تصوير ذهني
* فقط به چشمان معشوق خود
* چگونگي ماندن و حضور
* به جاي آن كه از سوي درماندگي
* خوشحال و خوشبختي
* اگر خواهان عاشق شدن

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: برچسب‌ها: کتاب 101 روش رمانتیک بودن , کتاب صد و یک روش رمانتیک بودن , کتاب برای زوجهای جوان , بهترین کتاب برای زوجهای جوان , رهنمودهایی به زوج‌های جوان ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : جمعه 3 اسفند 1392

كتاب 101 روش رمانتيك بودن

ويژه خانمها و آقايان

چگونه يك ارتباط و زندگي عشقولانه و دلپذير

 با نامزد يا همسرخود داشته باشيم؟؟

يكصد و يك روش منحصر بفرد

 براي شروع حس عاشقي و رمانتيك بودن

 تقديم به شما

يكصد و يك روش براي رمانتيك بودن

اعجاز و جادوي عشق را تجربه كنيد!!

در برگيرنده 101 راهكار براي دستيابي به هنر رمانتيك بودن

 عشق ورزيدن را انتخاب كنيد.

دوست داشتن خود را ابراز و آن را با ديگران قسمت كنيد.

توانايي و قابليت عشق ورزي را در خود پرورش و تقويت دهيد.

 آن را  پنهان نكنيد بلكه آشكار و روشن نشانش دهيد... 

 

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان

قيمت : 8000 تومان 

ISBN : 978-600-5096-18-7

شماره ثبت : 3843

حسي كه مي تواند بهترين احساس در آدمي را ايجاد كند.

جوهره و ماهيت اصلي عشق چيست؟

101 روش رمانتيك بودن مي تواند تاثيرفوق العاده اي در راه رمانتيك بودن شما داشته باشد.

عشق و ازدواج از مهمترين اهداف هر فرد هست كه خواهان دستيابي به زندگي و آينده درخشان مي باشد.

اگر خالصانه و عاشقانه يك قدم در راه عشق برداريد مطمئن باشيد كه عشق براي رسيدن به شما چند قدم برميدارد.

كافيست كه خودتان بخواهيد.فقط خودتان بخواهيد.اعجاز و جادوي عشق را تجربه كنيد!!

توانايي و قابليت عشق ورزي را در خود پرورش و تقويت دهيد.

لحظه هاي ناب را از دست ندهيد.

 

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

 

قسمتي از فهرست مطالب :
* ازدواج
* معجون عشق
* انتخاب
* درك
* عشق ورزيدن
* همسر يا نامزد
* عشق و نياز
* تنش‏هاي روحي و عاطفي
* اهداف روحي و احساسي
* درنگ و تامل
* چشمان سرشار از عشق
* نگاه كردن
* به چشمان معشوق
* زمانيكه نامزد يا همسرتان عصباني و نارحت است

فرصتي بدست آمده تا ما شما را به رويا هاي عاشقانه زيستن ببريم.

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان

قيمت : 8000 تومان

 

* در زمان عشق ‏ورزي
* رفتارتان با معشوق خود
* قلب و روح
* در زمان صحبت كردن
* هرگز به روابط عشقي نامشروع
* ارتباط
* به روابط زناشويي‏تان
* جرات و شهامت روحي و عاطفي خود
* جوهره و ماهيت اصلي عشق
* خواست ‏ها و نيازها
* جزء حقيقت
* اعجاز و جادوي عشق
* همه سعي و تلاش خود
* ازدواج و پيوند رمانتيك و عاشقانه
* در راه عشق
* عشق ورزيدن را
* جدايي‏ها، موانع و فاصله‏ هاي تلخ
* كودك ترسيده درون
* توانايي و قابليت عشق‏ ورزي

قيمت : 9600تومان

قيمت : 8000 تومان

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

* در بروز خلاقيتهاي خود
* هرگز سعي نكنيد خودتان را
* تعهد
* به صحبت كردن
* در مكتب عشق
* لحظه‏ هاي ناب
* ارتباط كلامي - گفتاري
* حداقل هفته ‏اي يكبار
* با عشق نگاه كردن
* تصوير ذهني
* فقط به چشمان معشوق خود
* چگونگي ماندن و حضور
* به جاي آن كه از سوي درماندگي
* خوشحال و خوشبختي

* اگر خواهان عاشق شدن

 

  برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: برچسب‌ها: کتاب 101 روش رمانتیک بودن , کتاب صد و یک روش رمانتیک بودن , کتاب برای زوجهای جوان , بهترین کتاب برای زوجهای جوان , رهنمودهایی به زوج‌های جوان ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : جمعه 2 اسفند 1392

 

آنچه كه  زنان درمورد مردان بايد بدانيد

 (انتخاب همسر از طريق فال و طالبيني)

 

در اين دنياي بزرگ فقط يك نفر براي

 

زندگي با شما خلق شده است

 

1CD+1BOOK

 

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

 

تمام خصوصيات مرد مورد علاقه شما در

 

 اين سي دي و كتاب كاملا تشريح شده است

 

 پيشنهاد مي دهم  كه اگر ازدواج كرده ايد

 

 اين كتاب و سي دي را نبينيد

 

  زيرا واقعا تاسف خواهيد خورد كه

 

چرا قبل از ازدواج به اين منبع برخورد نكرده ايد

 

 

 

به عنوان مثال :

 

1 - او به چه رنگي علاقه مند است؟           

 

2 - او از چه فصلي خوشش مي آيد؟                 

 

3 - يا تا آخر عمرش به شما علاقه مند خواهد بود؟

 

4 - آيا شما تنها زن مورد علاقه او هستيد؟                

 

 

 

 

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

 

   تمام خصوصيات زن مورد علاقه شما در اين سي دي و كتاب كاملا تشريح شده است.

 

به عنوان مثال  :   

 

۱. او به چه رنگي علاقه مند است؟

 

 ۲. او از چه فصلي خوشش مي آيد؟

 

۳. آيا تا آخر عمرش به شما علاقه مند خواهد بود؟

 

۴. آيا شما تنها مرد مورد علاقه او هستيد؟

 

1CD+1BOOK

 

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

 

به همه چيز درباره خودتان و كسي كه براي  همسري شما  مناسب است پي ببريد

 

مي دانيد همسر آينده شما چه كسي خواهد بود ؟؟؟

 

همه و همه اينها در اين سي دي و كتاب آمده ....

 

1CD+1BOOK

 

 

اصل بر اين نيست كه رابطه قلبي همه پسرها و دختر ها همزمان بنابر خواسته و ميل يك طرف با ميل و خواسته طرف ديگر هماهنگ و همراه باشد. به همين جهت اگر محبتي يك جانبه و بدون پاسخ بماند نبابد موجب بيگانگي و دشمني با محبت گردد اگر مي خواهيد معني واقعي عشق را بفهميد اين سي دي و كتاب را بدست آوريد .

 

1CD+1BOOK

 

 

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

 

راهكارهاي اين كتاب و سي دي شما را راهنمائي  مي كند  كه  دقيقا  به  سراغ كسي برويد كه شما را در آيند بپرستد

 

هر  آنچه كه بايد در  مورد مردان و يا شوهرانتان بدانيد ...

 

مردان متولد ماه هاي مختلف چه خصوصياتي دارند ..؟؟؟

 

باور كنيد بعداز ديدن اين سي دي و كتاب متعجب خواهيد شد ...!!!!

 

1CD+1BOOK

 

قيمت : 9600تومان
قيمت : 8000
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

 

 Your browser does not support inline

 

frames or is currently configured not

 

to display inline frames

 

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: همسرداری مدرن , همسر داری پیشرفته , مرد ایده ال , زن ایده ال , ویژگی زن ومرد ایده ال ,
:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : شنبه 23 آذر 1392

ناگفته هاي زناشويي  ويژه بزرگسالان 

مجموعه فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ويژه متاهلين

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

(۱۸+)

1 DVD

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

با توجه به موضوعات مهمي كه در DVD آشناي محبوب (راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي ) بدان پرداخته شده است از جمله مقدمات آميزش ، رفتار جنسي، بهداشت جنسي، بيماري‌هاي جنسي، داروهاي محرك، ناتواني‌هاي جنسي، و ... و همزمان با استقبال بي‌نظيري كه همچنان ازاين DVD بعمل مي‌آيد DVD جديد تحت عنوان ناگفته‌هاي زناشويي براي استفاده خانواده‌هاي محترم عرضه مي‌گردد.

هديه اي بي نظير براي همسران

زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل زناشويي بين

 خود خجالت مي ‏كشند

 

اساتيد ميهمان :
دكتر محمدرضا صفري‌نژاد (جراح متخصص بيماري‌هاي كليه و مجاري ادراري (ارولوژيست) .استاد دانشگاه عضو انجمن ارولوژي امريكا، عضو انجمن ارولوژي اروپا، عضو انجمن بين‌المللي ارولوژي .

دكتر پرويز مظاهري (روانپزشك، دبير انجمن روانپزشكان ايران، مدير عامل انجمن ارتقاء بهداشت و روان، كارشناس روانپزشكي كميسيون‌هاي نظام پزشكي و پزشكي قانوني، كارشناس رانپزشكي رسانه).

مجموعه فوق العاده ويژه

 زوج هاي جوان ( +۱۸ )

100 % اورجينال و با پكيج رسمي

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

پكيج كامل و بينظير براي راهنمايي تمامي زوج ها

ناگفته هاي زناشويي  ويژه بزرگسالان 

مجموعه فوق العاده ويـژه زوج هاي جوان

ويژه متاهلين

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

(۱۸+)

 

همسراني كه بعد از مدتي كه از رابطه زناشويي آنها مي‌گذرد ممكن است كمي‌ها و كاستي‌هايي را در ارتباط جنسي خود با همسرشان را احساس كنند و از اين بابت نگران باشند.  بسياري از افراد به علت حجب و حيا از بيان مشكلات جنسي خودداري مي‌كنند و اين در حاليست كه ميزان شيوع اختلالات جنسي در بين خانواده‌ها قابل توجه است و به مداخلات آموزشي مناسب در اين زمينه نياز دارد.

 

با ارائه اين DVD آموزشي به بيماري‌هاي شايع مانند انزال زودرس، اختلالات نعوظي، سرد مزاجي، بطور مفصل‌تر پرداخته‌ايم. اميداست با ارائه اين DVD در جهت رفع مشكلات جنسي زوجين گامي برداريم

 

 

 

 

داراي مجوز از وزارت ارشاد اسلامي

 

پكيج كاملا اورجينال و داراي هولوگرام رسمي

 

قيمت : 9000تومان
قيمت : 7500
تومان

 

خريد پستي           خريد پستي

 ناگفته هاي  زناشويي

(پرسش و پاسخ)

 (آشناي محبوب2)

پكيج 100 % اورجينال

آيا از كيفيت ارتباط زناشويي خود ناراضي هستيد

آيا مايل هستيد در كيفيت رابطه زناشويي خود تحولي ايجاد كنيد

آيا مي‌دانيد باورهاي غلط بسياري وجود دارد كه شديداً كيفيت رابطه را از بين مي‌برد؟

آيا مي‌دانيد چه بيماري‌ها و خطراتي از رابطه زناشويي عارض مي‌شود

 كه دليل آن هم نداشتن اطلاعات لازم در اين زمينه است؟

آيا مي دانيد بيشتر مشكلات زناشويي با گرفتن مشاوره 

دلسوزانه و علمي به سادگي قابل حل مي‌باشد

پكيج كامل و بينظير براي راهنمايي تمامي زوج ها

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: DVD آشناي محبوب , دی وی دی آشنای محبوب , فیلم آموزشی ناگفته‌هاي زناشويي , خرید آشنای محبوب , بهترین فیلم راهنمای زناشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 840
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : چهار شنبه 13 آذر 1392

شابلون فرنچ ناخن

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

بهترین برای قرینه سازی و متعادل سازی ناخن

با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها فرنچ كنید

شما با این ابزار بینظیر تبدیل به یك آرایشگر حرفه ای می شوید!

هر بسته شامل دو ورق شصت تایی شابلون می باشد

بدون نیاز به یادگیری فرنچ فقط در چند دقیقه

به آرایشگری توانا ، ماهر و به روز تبدیل شوید

برای خانم های مشكل پسند و خوش سلیقه

ناخنهای زیبا = دستان زیبا

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بهترین محصول آرایشی به انتخاب مجلات برتر مد

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

زیبایی دستان خود را چندین برابر كنید!

هر بسته شامل دو ورق شصت تایی شابلون می باشد

بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت...

با استفاده از ساده ترین ابزارها ناخن های جذاب و گیرا خواهید داشت!

مناسب برای تمام خانم های شیك و با سلیقه

انواع مدل های فرنچ ناخن به سبك  اروپایی

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

كلكسیون زیبایی های خود را تكمیل كنید

اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید

این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

این آخرین چیزی است كه برای زیبایی نیاز دارید.

70 درصد زیبایی به نكات ظریفی بستگی دارد

كه شاید همیشه دیده نمی شوند

هر بسته شامل دو ورق شصت تایی شابلون می باشد

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

ناخنهای زیبا و بلند موجب زیبایی و

خوش حالت شدن دستها می شوند.

برای خانم های مشكل پسند و خوش سلیقه

جدیدترین در دنیای مد و فشن

ناخنهای زیبا = دستان زیبا

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بهترین محصول آرایشی به انتخاب مجلات برتر مد

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

زیبایی دستان خود را چندین برابر كنید!

هر بسته شامل دو ورق شصت تایی شابلون می باشد

با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: محصولات آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: شابلون فرنچ ناخن , فرنچ کردن ناخن , مدل های زیبای فرنچ ناخن , خرید شابلون فرنچ ناخن , خرید اینترنتی شابلون فرنچ ناخن , مدل فرنچ ناخن , فروش شابلون فرنچ ناخن , قیمت شابلون فرنچ ناخن , سفارش شابلون فرنچ ناخن , لاک ناخن فرنچ ناخن , تزیین روی ناخن , آرایش ناخن ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : شنبه 9 آذر 1392

شابلون طراحی ابرو

8 عدد شابلون در 8 طرح متنوع

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

بهترین برای قرینه سازی و متعادل سازی ابرو

با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها آرایش كنید

شما با این ابزار بینظیر تبدیل به یك آرایشگر حرفه ای می شوید!

شما با این 8 شابلون میتوانید

بیش از 20 مدل طراحی ابرو پیاده سازی نمایید

بدون نیاز به یادگیری طراحی فقط در چند دقیقه

به آرایشگری توانا ، ماهر و به روز تبدیل شوید

 

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

8 عدد شابلون در 8 طرح متنوع

بهترین محصول آرایشی به انتخاب مجلات برتر مد

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

زیبایی چشمان خود را چندین برابر كنید!

بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت... 

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

8 عدد شابلون در 8 طرح متنوع

با استفاده از ساده ترین ابزارها ابرو های جذاب و گیرا خواهید داشت!

مناسب برای تمام خانم های شیك و با سلیقه

انواع مدل های طراحی ابرو به سبك خلیجی و اروپایی

 

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

8 عدد شابلون در 8 طرح متنوع

بهترین برای قرینه سازی و متعادل سازی  ابرو

با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها آرایش كنید

شما با این ابزار بینظیر تبدیل به یك آرایشگر حرفه ای می شوید!

شما با این 8 شابلون میتوانید

بیش از 20 مدل آرایش چشم پیاده سازی نمایید

 

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

طریقه استفاده از این شابلون ها بسیار ساده می باشد فقط كافیست :

  • زیرسازی صورت را انجام دهید.

  • شابلون را در قسمت مورد نظر قرار دهید.

  • مداد دلخواه را روی شابلون بزنید.

  • شابلون را برداشته و برای ابروی دیگر مراحل را تكرار كنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: محصولات آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: شابلون ابرو , خرید اینترنتی شابلون ابرو , خرید شابلون ابرو , خرید پستی شابلون ابرو , طراحی شابلون ابرو , خرید طراحی شابلون ابرو , شابلون تاتو ابرو , طراحي ابرو , فروش شابلون ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : یک شنبه 3 آذر 1392

گیره فرم دهنده و كوچك كننده بینی

Nose UP

آیا از بزرگی و بد فرمی بینی خودناراضی هستید؟

آیا می خواهید جراحی زیبایی كنید؟

آیا از عوارض جراحی و بیهوشی خبر دارید؟

آیا راه دیگری برای داشتن بینی ایده آل بدون عمل جراحی وجود دارد؟

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا را هم تست كنید!

پدیده زیبایی سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرین قدم را برای جذابیت بردارید!

فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز …

بدون كوچكترین عوارض جانبی

تاثیر اعجاب انگیز نوزآپ در مدت زمان بسیار كوتاه

تا حدی است كه خودتان نیز باورتان نمی شود

پدهای استفاده شده در گیره كوچك كننده از جنس ضد باكتری

 و دئودورانت كه به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رساند…

برای اولین بار در ایران

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

محصول جدید با طراحی منحصر به فرد مناسب برای كوچك كردن، فرم دادن و بالا نگه داشتن بینی بوده و همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی شده و در نتیجه بینی شما را كوچك تر و خوش فرم تر خواهد كرد. این محصول طوری طراحی شده است كه مشكلی برای تنفس كردن ایجاد نمی كند.
قسمت سلیكونی Nose Up جهت قرار گرفتن به طور مناسب روی بینی های مختلف و همچنین برای وارد كردن فشار كمتر روی قسمت بالای بینی قابل تغییر می باشد.

امكان فرم دهی و كوچك كنندگی بینی برای خانم ها و آقایان در هر سنی …

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

نتیجه اعجاب انگیز آن را در مدت زمانی بسیار كوتاه

 تا حدی كه خودتان نیز باورتان نمیشود مشاهده خواهید نمود

زیبا كننده, فرم دهنده و كوچك كننده

مخصوص بینی های گوشتی ، متورم و غضروفی

بدون نیاز به عمل جراحی

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا

پدیده زیبایی سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرین قدم را برای جذابیت بردارید!

فقط با ۲۰ دقیقه استفاده در روز …

بدون كوچكترین عوارض جانبی

قیمت : 12600تومان
قیمت : 10500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

ویژگیهای فرم دهنده و كوچك كننده بینی نوز آپ Nose Up :

- كوچك كننده و فرم دهنده بینی
- مسدود نكردن راه تنفس
- جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی
- مناسب برای استفاده كردن روی انواع بینی ها
- فقط با استفاده ۲۰ دقیقه در روز
- دارای قیمت بسیار مناسب
- استفاده بسیار آسان
- قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود
- پد های استفاده شده در گیره كوچك كننده از جنس ضد باكتری و دئودورانت مبیاشند كه به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: محصولات آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: گیره کوچک کننده بینی نوزآپ , گیره کوچک کننده Nose UP , خرید Nose UP , خرید نوز آپ , خرید گیره کوچک کننده بینی , فرم دهنده بینی نوز آپ , خرید فرم دهنده بینی نوز آپ , کوچک کردن بینی , فرم دادن بینی , زیبا كننده بینی , کوچک کننده بینی , قیمت گیره کوچک کننده بینی , فروش گیره کوچک کننده بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : یک شنبه 26 آبان 1392

سفید كننده زیر بغل(جدید)

با خاصیت خنك سازی بدن

روشن شدن پوست زیر بغل با استفاده از املاح طبیعی

اگر از بوی بد و رنگ تیره بدنتان ناراحت هستید

 این محصول ویژه را امتحان كنید

از بین برنده بوی بد زیر بغل و بدن

بی نظیر ترین محصول در نوع خود

با خاصیت ضد عرق و فرمول طبیعی برای از بین بردن سیاهی

هم برای خانم ها هم برای آقایان

 در تركیب این محصول از فرمول كاملا گیاهی استفاده شده است

خاصیت ضد عرق این محصول باعث می شود كه در طول روز لباسهای بوی نامطبوع نگیرد

این محصول سلول های غیر فعال، مرده و آسیب دیده را پاكسازی كرده

و به سرعت رنگ بدن شما را سفید می كند

شما با استفاده از این محصول دیگر نگران تیرگی قسمت های خاصی

از بدنتان نیستید و در عین حال بوی بد آن نواحی را نیز از بین می برید

 

مخصوص خانم ها

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان
خرید پستی

مخصوص آقایان

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان

خرید پستی

توضیحات :

با استفاده منظم و روزانه از این محصول سفید كننده زیر بغل و بین رانها پوست این مناطق به سرعت روشن و سفید گشته و رنگ اصلی خود را باز خواهد یافت و بوی بد این قسمت هارا از بین خواهد برد
این محصول سفید كننده با اثری بسیار خارق العاده و جادویی تنها در عرض چند ثانیه سلول های مرده پوست شما را ( حتی پس از استحمام و كشیدن كیسه ) از پوست جدا می كند تا پوست زیبا و شاداب شما نفسی تازه كند و سال ها جوان تر شود .

مخصوص خانم ها

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان
خرید پستی

مخصوص آقایان

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان

خرید پستی

 

 این محصول با خواص بسیار مفید و استثنایی خود قادر است سلول های غیر فعال ، مرده و یا آسیب دیده پوست و همچنین آلودگی های محیطی پوست شما را بدون صدمه رساندن به سلول های سالم پوست جدا كرده و پاكسازی كند . این محصول بار ها تست شده و نتایج شگفت انگیز و جادویی خود را به رخ همگان كشیده است

مخصوص خانم ها

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان
خرید پستی

مخصوص آقایان

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان

خرید پستی

 

تركیب گیاهی باعث نرم و روشن شدن قسمتهای تیره و خشن پوست شما گشته و به مرور بوی بد این مناطق را از بین برده و موجب اطمینان خاطر و عتماد به نفس شما می شود

مخصوص خانم ها

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان
خرید پستی

مخصوص آقایان

قیمت : 17400تومان
قیمت : 14500
تومان

خرید پستی

روشن شدن پوست زیر بغل با استفاده از املاح طبیعی

اگر از بوی بد و رنگ تیره بدنتان ناراحت هستید

هم برای خانم ها هم برای آقایان

این محصول ویژه را امتحان كنید

از بین برنده بوی بد زیر بغل و بدن

بی نظیر ترین محصول در نوع خود


 

 



:: موضوعات مرتبط: محصولات آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: سفید کننده زیر بغل , خرید سفید کننده زیر بغل , بهترین سفید کننده زیر بغل , رفع سیاهی زیر بغل , رفع بوی بد زیر بغل , کرم سفید کننده زیر بغل , رفع تیرگی زیر بغل , درمان تیرگی زیر بغل , رفع سیاهی ناحیه تناسلی , رفع تیرگی ناحیه تناسلی , سفید کننده کشاله ران , رفع تیرگی کشاله ران , درمان سیاهی کشاله ران ,
:: بازدید از این مطلب : 811
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 21 آبان 1392

اسپیكر طرح Marlboro

سیگار یا اسپیكر؟؟

مساله این است!

محصول پرطرفدار امریكا و اروپا برای اولین بار در ایران

طراحی شگفت انگیز

برنده جایزه بهترین ایده سال

باعث شگفت زدگی همه شوید!!!

تجربه ای جالب و بسیار حیرت انگیز

آیا از صدای كم موبایل و نوت بوك خود خسته شده اید؟

آیا دوست دارید هر جا كه میرید موزیك رو با صدای بلند گوش كنید؟

آیا شما هم از اون دسته آدم های علاقه مند به سیگار مارلبرو هستید؟!

موزیك رو با سیگار مورد علاقه خود گوش دهید!

طرحی كه هیچ كجای دیگری نخواهید یافت

 

قیمت : 46800تومان
قیمت : 39000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

مارلبورو یك مارك سیگار است كه توسط گروه آلتریا تولید می‌شود. فیلیپ موریس مالك یك كارخانه سیگارت سازی لندنی در سال ۱۹۰۲ شعبه نویورك كارخانه اش را به منظور فروش انواع سیگارت از جمله ماربورو تاسیس كرد. تا سال ۱۹۲۴ آنها مارلبورو را با شعار «ملایم همچون ماه می‌» به عنوان سیگارتی زنانه معرفی می‌كردند.
این مارك تا جنگ جهانی دوم به همین منوال به فروش خود ادامه داد ولی بعد از آن به طور موقت در پی ورشكستگی كارخانه از بازار برچیده شد. در پایان جنگ، سه مارك جدید بازار سیگارت را در دست گرفتند: Camel، Lucky Strike، Chesterfield. این مارك‌ها كه در اثنای جنگ برای سربازان امریكایی تولید می‌شدند بعد از بازگشت سربازان از جنگ نیز به فروش خود ادامه دادند
.

قیمت : 46800تومان
قیمت : 39000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 

بهترین پیشنهاد برای دوستداران موزیك و هنر

تا حالا با سیگار مارلبورو موزیك گوش دادین؟

درست مثل اینكه با سیگار دارید موزیك گوش میدید!

فوق العاده زیبا و جذاب با طراحی جدید

پخش موزیك از طریق مموری (TF card)

پخش موزیك از طریق فلش

دارای اسپیكر های قدرتمند با صدایی شفاف و بلند

 اسپیكر فوق العاده قدرتمند با كیفیت صدای بالایی كه از قابلیت های آن می توان بهشارژ با USB اتصال هدفون  ، فلش مموری ، كارت حافظه و كابل USB اشاره كرد

حتی حرفه ای ها هم اشتباه می كنند!!

كاملا شبیه به سیگار مارلبورو واقعی

در طول دهه ۱۹۵۰ مجله Reader's Digest سری مقالاتی را درباره سیگارت و رابطه آن با سرطان ریه منتشر كرد. فیلیپ موریس و سایر شركت‌های دخانیات با توجه به این گزارش به ساخت سیگارتهای فیلتردار اقدام كردند. مارلبوروی جدید ته‌فیلتردار در سال ۱۹۵۵ معرفی شد. در اوایل دهه ۶۰ فیلیپ موریس مارلبوروی محلی (Marlboro Country) را ابداع كرد و تصویر عمومی شیك مارلبورو (نرم همچون ماه می) را تبدیل به كابوی‌هایی تنومند با عنوان مردان مارلبورو (Marlboro Men) كرد. فیلیپ موریس به سرعت سهم بزرگی از بازار را در دست گرفت. حاصل فعالیت تبلیغاتی وی افزایش ۵۰۰۰ درصدی فروش در عرض ۸ ماه بود. شهرت مارلبورو در خوش طعم بودن، به سرعت آن را به عنوان سیگارت شماره ۱ تبدیل كرد.
وجه تسمیه مارلبورو خیابانی است كه كارخانه اولیه آن در لندن در آن قرار داشت: Great Marlborough Street. Richmond، Virginia محل كنونی بزرگ‌ترین كشت و صنعت سیگارت مارلبوروست.

مشخصات محصول :

  • بسیار سبك و قابل حمل

  • قابلیت اتصال به كامپیوتر و انتقال فایل

  • كیفیت بالای صدا

  • باتری قابل شارژ داخلی

  • دارای استریو و باس

  • دارای پورت 3.5

  • پاور: 5 وات

  • دارای ورودی فلش و رم

  • قابلیت اتصال به موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و كامپیوتر





 



:: موضوعات مرتبط: لوازم سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: اسپیکر , خرید اسپیکر , اسپیکر حرفه ای , اسپیکر فلش خور , اسپیکر با کیفیت صدای بالا , اسپیکر طرح سیگار , اسپیکر مدل سیگار , اسپيكر طرح Marlboro ,
:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : یک شنبه 12 آبان 1392
مجموعه 200 کارتون دوبله فارسی جدید

مجموعه ای استثنایی در 9 DVD

 

به جای خرید یک مجموعه جا گیر از کارتونهای دلخواه خود با قیمت معادل 150 هزار تومان فقط 16000 تومان پرداخت کنید و در قالب 9 دی وی دی این مجموعه را در اختیار بگیرید ! ( 90 درصد صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در فضا )
از نکات جالب توجه این مجموعه دارا بودن کارتون های جدیدی مانند سری سوم کارتون فوتبالیست ها با زیرنویس فارسی و عصر یخبندان 3 به صورت دوبله فارسی می باشد.
این کارتون ها با فرمت Divx بوده و بر روی کامپیوتر و همچنین دستگاه هایی که فرمت Divx را پشتیبانی میکنند قابل نمایش می باشد. فقط 8 کارتون از 200 کارتون دوبله فارسی نبوده که آنها هم دارای زیرنویس فارسی می باشند. این مجموعه شامل بهترین کارتون های سال 2009 و همچنین تعدادی از كارتون های مشهور و مطرح سالهاي پيشتر می باشد.

 

 

قیمت: 16000 تومان تعداد: 9 DVD

DVD1

محصول ويژه: سري جديد كارتون فوتباليست ها پخش نشده از تلويزيون
کورالاین و درب اسرار آميز (2009) - هالک وي اس وولورين (2009) - فصل شکار 2 - عصر يخبندان3 يا آيس ايج 3 (2009) - اهریمن خاموش (رزيدنت اويل) - مسابقه لاک پشت و خرگوش(2009) - پرواز در سال نو - ایگور - وال.ای - پانداي كونگ فو كار

DVD2
ماداگاسکار: فرار به آفریقا 2 - پرواز من تا ماه - افسانه دسپرو - هالک وي اس تور (2009) - موش سر آشپز - بانو و سگ ولگرد - چرخ هاي آتشين - خرس برادر - ماجراي تايگر - ميكي موس - پسر نابغه - پيتر پن - شكارچي اژدها - سقوط ناگهاني - تيمون در تعطيلات - شرك 3 - آلوين و سنجاب ها - زنبور عسل - گارفيلد3 - شير شاه 4

DVD3
آخرين خون اشام - آتلانتيس - بتمن و دراكولا - بازگشت گايا - افسانه بايونيك - چرخ آتشين 2 - فصل شكار- فوتباليست ها - قهرمان كوچك - جنگ ستارگان - جيمي نورتون - جوجه كوچولو - كبوتر بي باك - افسانه بانگالا - ماسك - كيم پا سيبل - كينگ كونگ - مگا من - نبرد مرگ - نيمو - پسر بخار - پينوكيو - پرنس مصر - سياره گنج - شمشير اژدها - زندگي امپراطور

DVD4
آنسوي پرجين - مورچه ها - عروس مردگان - آستيركس و ابلكس - بابا اسفنجي - زندگي ساس ها - دستان كوسه - عصر يخبندان 1 - عصر يخبندان 2 - كارخانه هيولا ها - خانه مزرعه - ليلو و استيج - ماشين ها - مورچه كش - موش فاضلاب - اليور و دوستان - رييس مزرعه - رباط ها - رابين هود - شنل قرمزي - شرك 1 - شرك 2 - اسپريت - استوارت - والاس و گروميت

DVD5
اعماق زمين - آيدا - الادين - اسميس جونز - فرار جوجه - هفت شگفت انگيز نهايي - گارفيلد2 - كاراگا گجت - خانه هيولا - لاكپشت هاي نينجا - لوك خوش شانس- ماداگاسكار - پلنگ صورتي - پري دريايي 2 - پت و مت - سند باد - اسكوبي دوو - سفيد دندان - شير شاه 2 - شير شاه 3 - تارزان - تام و جري - زنگ تفريح - گارفيلد5

DVD6
سه خرس - علي بابا - علي بابا و دزدان - بايو نيكل 3 - بايو نيكل 2 - چرخ و فلك - در به در ها1 - در به در ها 2 - داستان توتو - فصل موج سواري 1 - گردو شكن - قلعه متحرك - گلنار1 - گلنار2 - هانسل و گرونل - هپي فيت - جنگل سحر آميز - جوجه اردك - مسافر قاچاق - پاييز لام پي - پرنسس مونونوكو - رابينسون - سرتو بدزد - شهر اشباح - لاك پشت هاي نينجا - تي ام ان تي

DVD7
سه مبارز - 5 بچه و شني - 2000 فرسنگ - آلوشا - كسپر و كريسمس - دنياي پانشل ها 1 - دنياي پانشل ها 2 - فيفي - گفتگو با حيوانات - گمشده آرتور - كاوشگري مبهم - كوتوله شاد - لينانچي چكشي - مدفن شب تاب - موميايي - پادشاه و من - پدر خوانده توكيو - پسر جهنمي - پيش گوي قور باغه ها - سفر گاليور - شمشير جادويي - سرود عيد - تيتان - تومي و رفقا

DVD8
سيندرلا 1 - سيندرلا 2 - سيندرلا 3 - صد و يك سگ1 - صد ويك سگ2 - آليس در سرزمين عجايب - بامبي 1 - بامبي2 - درياچه قو - ديو و دلبر - جادوي اسب - جني و 12 پرنس - لاپيوت - مولاني 1 - مولاني 2 - پوكاهانتس 1 - پوكاهانتس 2 - را پونزل قلم - سفيد برفي2 - ستاره لارا - شهر پارين - شازده كوچولو - شگفت انگيزان - زيباي سياه

DVD9
ارواح درون - الدورادو - هركول - موش ماجراجو - مرد عنكبوتي2 - مرد عنكبوتي 3 - تارزان 2 - دنياي وحشي - داوود خطر - پوموكل وروجك - داستان اسباب بازي 3 - گارفيلد4 - فندق شكن - قصه سبزيجات - هورتون - شبح قصر - جزيره تيتيوو - والاس و گروميت 2

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: کارتون , خرید کارتون , کارتون دوبله فارسی , خرید کارتون دوبله فارسی , کارتون های قدیمی , خرید کارتون های قدیمی , مجموعه 200 کارتون , پکیج کاملی از کارتون , کارتون های جدید , خرید کارتون های جدید , کارتون های دوران کودکی , کارتون های به یاد ماندنی , بهترین کارتون ها ,
:: بازدید از این مطلب : 693
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : دو شنبه 6 آبان 1392

سوالات آزمون پیام نور

كاملترین بانك سوالات پیام نور

آیا می دانید بیش از 75 در صد سوالات

 آزمون پیام نور از سالهای قبل می باشد ؟

با مطالعه این سوالات قبولی خود را تضمین كنید

سوالات طبقه بندی شده و آزمونهای آزمایش

 دقیقا مطابق با آزمون های اصلی

1CD+1 BOOK

 ISBN: 978-600-5096-32-3

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

فقط كافیست یك ماه قبل از

 آزمون پیام نور این سوالات را مرور كنید

دیگه نیازی به هیچ كتاب و جزوه ای نخواهید داشت

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

به همراه كتاب ارزنده راهنمای تست زنی كنكور

قبولی در آزمون پیام نور اینجاست

مجموعه ای كامل از بهترین سوالات

 و تست های آزمون های پیام نور

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 با مطالعه ی این مجموعه هیچ آزمونی

 برای شما سخت نخواهد بود

حتما قبول خواهید شد

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 

آیا می دانید بیش از 75 در صد سوالات

 آزمون پیام نور از سالهای قبل می باشد ؟

با مطالعه این سوالات قبولی خود را تضمین كنید

سوالات طبقه بندی شده و آزمونهای آزمایش

 


 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: سوالات آزمون پيام نور , مجموعه سوالات آزمون پيام نور , منبع سوالات آزمون پيام نور , كاملترين مجموعه سوالات پيام نور , آزمون پيام نور , سوالات طبقه بندي شده پیام نور , قبولی در پیام نور , راهنمای تست زنی کنکور , تست های آزمون پیام نور , قبولی حتمی در پیام نور ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : دو شنبه 29 مهر 1392
تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...


با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران



قیمت : 29500 تومان



تی شرت آستین بلند عرشیان، طرح ماه محرم امسال با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده. در این محصول از نشانه هایی مانند فرشتگان آسمانی کتیبه های سنتی و دیگر نشانه های عاشورایی استفاده شده که در کنار دو رنگ سفید و قرمز زیبایی خاصی را به کار بخشیده است. در طراحی این کار سعی شده از اسامی ائمه استفاده نشود (به علت مشکلاتی از قبیل شستشو،و دیگر آلودگی هایی که ممکن است موجب بی حرمتی به این اسامی با ارزش شود.) طراحی کار مزین به مصرع زیبای (خیمه ی دل بوی محرم گرفت) می باشد. جنس این تی شرت از پارچه پنبه است که به صورت Free Size ارائه شده است که امیدواریم مورد قبول و رضایت شما عزاداران حسینی قرار بگیرد.


قیمت : 29500 تومان



مشخصات:
نوع برند محصول: طرح عرشیان
جنس: پارچه پنبه
سایز بندی: Free Size (قابل استفاده برای افرادی که از سایز های Medium, Large, Xlarge استفاده میکنند)
نوع چاپ: سیلک صنعتی
وضعیت گارانتی: ضمانت ثبات رنگ-سایز-لطافت پارچه
وضعیت بسته بندی: سلفون کشی



لباس سياه، نشانه عشق و دوستي به ساحت اهل‌بيت (ع) و اعلام جانبداري از سرور آزادگان در جبهه ستيز حق و باطل و اظهار تيره شدن آفاق حيات معنوي با شهادت سالار شهيدان است.
يكي از خواص و‌ آثار رنگ سياه، آن است كه اين رنگ به صورت طبيعي، رنگي حزن‌آور و دلگير و مناسب عزات و ماتم است. از همين‌رو بسياري از مردم جهان، از اين رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزيزان خود سود مي‌‌جويند.
بنابراين، سياه‌پوشي به دليل رمز و رازي كه در اين رنگ نهفته است، ‌به عنوان يك رسم طبيعي و سنت منطقي نشان حزن و اندوه دارد و پيروان اهل‌بيت «عليه‌السلام» در اين ايام عزاداري، لباس سياه بر تن مي‌كنند؛ زيرا لباس سياه، نشانه عشق و دوستي به ساحت آنان، اعلام جانبداري از سرور آزادگان در جبهه ستيز حق و باطل و اظهار تيره شدن آفاق حيات معنوي است.
لباس مشكي در عزاداري امامان نور «عليهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهيدان ـ جسمي تيره، ولي جاني روشن دارد، ظاهر سياه‌پوش است ولي در باطن سپيد و چه خوش گفته است شيخ محمود شبستري در گلشن راز كه:

سياهي گر بداني نور ذات است/ به تاريكي درون، آب حيات است
چه گويم كه هست اين نكته باريك / شب روشن ميان روز تاريك



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: پوشاک مد روز , ,
:: برچسب‌ها: تیشرت محرم , خرید تیشرت محرم , خرید اینترنتی تیشرت محرم , تی شرت محرم , خرید تی شرت محرم , تی شرت ماه محرم طرح جدید , تی شرت محرم جدید , تیشرت مشكی , خرید تیشرت مشكی , تی شرت ماه محرم , تی شرت محرم طرح عرشیان , تیشرت عرشیان ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : دو شنبه 22 مهر 1392

معجزه ای در افزایش قد

آیا از كوتاهی قد خود رنج می برید ؟

به راحتی و با جدیدترین روش ها قد شما بلند می شود

افزایش قد شما با جدیدترین و علمی ترین متد

روشهای ویژه ی  چگونگی افزایش واقعی قد از 5 تا 10 سانتیمتر در 10 هفته

كاملترین روش آموزش تضمینی افزایش قد در دنیا

بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور

حركات ورزشی خاص و 100در صد علمی

معجزه ای در افزایش قد

آیا به دنبال روش های واقعی وتضمینی برای افزایش قد خود هستید؟

فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین برای اولین بار در ایران

شما با این تمرین ها و نرمش ها بعد از مدت كوتاهی قد بلند می شوید

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

1 كتاب + 1 سی دی

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

یك CD & كتاب كه شامل كامل ترین و جدیدترین

روشهای ویژه ی چگونگی افزایش واقعی قد از 5 تا 10 سانتیمتر در 10 هفته

كاملترین روش آموزش تضمینی قد در دنیا بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور

فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین برای اولین بار در ایران

این فرمول جادویی مؤثر ترین فرمول افزایش قد در كشور ژاپن می باشد

كه تابه حال بیش از 1میلیون نفر از این روش بی نظیر كه پس از سالها تجربه و تحقیق

متخصصین امر وآزمایش روی 5 هزار نفر مرد و زن در تمام سنین نتیجه گرفته اند و آن را به تمام

كسانی كه از كوتاهی قد رنج می برند توصیه كرده اند .

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

 

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

100%تضمینی

مجموعه ی بی نظیر از روش های افزایش قد فقط و فقط مبتنی بر یك

 سری حركات ورزشی خاص و 100در صد علمی می باشد.

 برای هر شخص و در هر مكانی امكان پذیر است و نتایج آن

بسیار مشهود و شگفت انگیز است .

ما بهترین،كم هزینه ترین ، سالم ترین و مؤثر ترین راه را به شما نشان 

می دهیم و در این راه حافظ سلامتی شما به دور از داروهای زیان

 آور شیمیایی خواهیم بود.

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

میخواهم خیلی خلاصه و مفید در همین ابتدا بگویم قضیه چیست و

 قالش را بكنم و بعد اگر مایل بودید ادامه مطلب را بخوانید؟

 

بر اساس نظر سنجی صورت گرفته در ژاپن از كسانی كه از این روش بهره

برداند  37/4  درصد بالای 10  سانتیمترافزایش قد داشته اند .

 28/6  در صد بین 7 تا 10 سانتیمتر ،11/6 درصد بین 5 تا 7 سانتیمتر ، 14/3 

درصد بین 3 تا 5 سانتیمتر ، 5/3 در صد بین 3 تا 1 سانتیمتر و 2/5 در صد هم هیچگونه افزایش قدی نداشته اند .

بله این روش ها معجزه ای در افزایش قد هستند .امتحان آن كوچكترین ضرری برای شما نخواهد داشت

پس حتماً تجربه كنید !!!!

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

كامل ترین و جدیدترین روش آموزش تضمینی قد در دنیا بدون استفاده

 از داروهای مخرب شیمیایی و هورمونی و زیان آور

   برای افزایش قد  برای تمامی سنین 15 تا 45 سال

معجزه ای در افزایش قد

نگران قد فرزندان خود هستید ؟؟؟

دیگر نگران نباشید!!

روش های ویژه علمی افزایش قد از 5 تا 10 سانتیمتر

مناسب برای تمام سنین

بدون استفاده از دارو های شیمیایی و هورمونی زیان آور این محصول به

 شماره ثبت:3848

 7-47-5096-600-978::ISBN

جمهوری اسلامی ایران عرضه می شود

كاملاً اورجینال
 

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: معجزه ای در افزایش قد , خرید معجزه ای در افزایش قد , معجزه ای برای افزایش قد , آموزش افزایش قد , بهترین راه افزایش قد , راه حل علمی افزایش قد , درمان کوتاهی قد , بلند شدن قد , درمان کوتاهی قد بدون دارو , قد بلند شدن , افزایش قد بصورت طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : پنج شنبه 4 مهر 1392

لاك مخملی

بهترین برای مهمانی ها و جشن های صمیمانه!

برترین محصول آرایشی سال 2013

برای خانم های مشكل پسند و خوش سلیقه

جدیدترین در دنیای مد و فشن

شگفت زده خواهید شد...

با كمی خلاقیت می توانید

صدها طرح مختلف را پیاده سازی كنید!

اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید

 این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

این آخرین چیزی است كه برای زیبایی نیاز دارید.

70 درصد زیبایی به نكات ظریفی بستگی دارد

 كه شاید همیشه دیده نمی شوند

جدیدترین نوع لاك و مدل سال 2013

رمز زیبایی خانم های جذاب

با هر خرید 2 بسته پودر لاك مخملی در رنگ مشخص برای شما ارسال خواهد شد.

(سبز كمرنگ-سبز پررنگ)

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500 تومان

خرید پستی

(صورتی كمرنگ - صورتی پررنگ)

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

(آبی كمرنگ - آبی پررنگ)

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

(بنفش كمرنگ - بنفش پررنگ)

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

(مشكی - قرمز )

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

(قرمز -نارنجی )

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

منحصر بفرد باشید

زیبایی به دنبال شما می گردد

مدل برگزیده سال ، بروز و جذاب باشید

 در میهمانی های خود بدرخشید.

 زیبایی دست ها در میزان زیادی در جذابیت شما تاثیر دارد

لاك مخملی

روش جدید و جذاب

برترین محصول آرایشی سال 2013

در میهمانی های خود  بدرخشید.

با هر خرید 2 بسته پودر لاك مخملی در رنگ مشخص برای شما ارسال خواهد شد.

ناخنهای زیبا و بلند موجب زیبایی و

 خوش حالت شدن دستها می شوند.

ناخن زیبا نشانگر وضعیت زندگی و

طبقه ی اجتماعی شخص است

رمز زیبایی خانم های جذاب

با هر خرید 2 بسته پودر لاك مخملی در رنگ مشخص برای شما ارسال خواهد شد.

 (سبز كمرنگ-سبز پررنگ)

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500 تومان

خرید پستی

 (صورتی كمرنگ - صورتی پررنگ)

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

 (آبی كمرنگ - آبی پررنگ)

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

(بنفش كمرنگ - بنفش پررنگ)

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

 (مشكی - قرمز )

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

 (قرمز -نارنجی )

قیمت : 15000تومان
قیمت : 12500
تومان

خرید پستی

اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید

 این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

این آخرین چیزی است كه برای زیبایی نیاز دارید.

70 درصد زیبایی به نكات ظریفی بستگی دارد

 كه شاید همیشه دیده نمی شوند

طرز استفاده :

شما به چندین روش می توانید از اینلاك مخملی استفاده نمایید.

1.لاك هم رنگ با پودر لاك مخملی را بر روی ناخن بزنید سپس پودر لاك مخملی را بر روی لاك قبل از خشك شدن بریزیدحالا با یك قلمو مقدار اضافی آن را پاك كنید

2.لاك را روی ناخن بزنید و انگشت خود را داخل ظرف پودر لاك مخملی قرار دهید در صورتیكه می خواهید طراحی كنید برای مثال فقط نوك ناخن خود را در ظرف قرار دهید و مانند روش قبل مقدار اضافی ان را با قلمو پاك كنید.

3. پودر لاك مخملی را در لاك بدون رنگ(برق ناخن)بریزید و براحتی لاك را بر روی ناخن بكشید.

 


 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: محصولات آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: لاک مخملی , خرید لاک مخملی , خرید اینترنتی لاک مخملی , خرید آنلاین لاک مخملی , سفارش لاک مخملی , بهترین مدل لاک , بهترین مارک لاک , بهترین هدیه به خانم ها , لاک ناخن , زیباترین مدل ناخن , مدل ناخن با لاک مخملی , فروش اینترنتی لاک مخملی ,
:: بازدید از این مطلب : 749
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 2 مهر 1392

شابلون فرنچ ناخن

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

بهترین برای قرینه سازی و متعادل سازی ناخن

با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

مثل حرفه ای ها فرنچ كنید

شما با این ابزار بینظیر تبدیل به یك آرایشگر حرفه ای می شوید!

هر بسته شامل دو ورق شصت تایی شابلون می باشد

بدون نیاز به یادگیری فرنچ فقط در چند دقیقه

به آرایشگری توانا ، ماهر و به روز تبدیل شوید

برای خانم های مشكل پسند و خوش سلیقه

ناخنهای زیبا = دستان زیبا

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بهترین محصول آرایشی به انتخاب مجلات برتر مد

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

زیبایی دستان خود را چندین برابر كنید!

هر بسته شامل دو ورق شصت تایی شابلون می باشد

بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت...

با استفاده از ساده ترین ابزارها ناخن های جذاب و گیرا خواهید داشت!

مناسب برای تمام خانم های شیك و با سلیقه

انواع مدل های فرنچ ناخن به سبك  اروپایی

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

كلكسیون زیبایی های خود را تكمیل كنید

اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید

این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

این آخرین چیزی است كه برای زیبایی نیاز دارید.

70 درصد زیبایی به نكات ظریفی بستگی دارد

كه شاید همیشه دیده نمی شوند

هر بسته شامل دو ورق شصت تایی شابلون می باشد

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

ناخنهای زیبا و بلند موجب زیبایی و

خوش حالت شدن دستها می شوند.

برای خانم های مشكل پسند و خوش سلیقه

جدیدترین در دنیای مد و فشن

ناخنهای زیبا = دستان زیبا

قیمت : 6600تومان
قیمت : 5500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بهترین محصول آرایشی به انتخاب مجلات برتر مد

پدیده زیبایی سال 2012

برای اولین بار در ایران

زیبایی دستان خود را چندین برابر كنید!

هر بسته شامل دو ورق شصت تایی شابلون می باشد

با كمترین هزینه و در كوتاهترین زمان

 

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: محصولات آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: شابلون ناخن , خرید شابلون ناخن , خرید اینترنتی شابلون ناخن , شابلون فرنچ ناخن , خرید شابلون فرنچ ناخن , خرید پستی شابلون فرنچ ناخن , شابلون طراحی ناخن , خرید شابلون طراحی ناخن , خرید اینترنتی شابلون طراحی ناخن , خرید پستی شابلون طراحی ناخن , خرید آنلاین شابلون طراحی ناخن , خرید ارزان شابلون طراحی ناخن ,
:: بازدید از این مطلب : 1442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : شنبه 30 شهريور 1392

عینك زنانهPRADA

به همراه كیف عینك

محصولی متفاوت و منحصر بفرد از كمپانیPRADA

در 4 رنگ متنوع و زیبا

طراحی برتر ویژه سال 2013

عینك فوق اسپرت با طراحی جدید

محافظ چشم در برابر آفتاب

مدلی برتر از مارك PRADA

فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید

عینك فوق العاده جدید با طراحی مدرن

از اولین كسانی باشید كه این عینك را امتحان می كنند !!!

همگان را با مدل فوق العاده امسال شگفت زده كنید

طراحی و كیفیت ساخت بالا و درجه یك

  عینك prada فریم مشكی خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان
  عینك prada فریم آبی خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان
  عینك prada فریم زرد خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان

 عینك prada فریم سفید

خرید پستی

قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان

پرفروش ترین عینك تمام دوران كمپانی PRADA 

طراحی این مدل به صورتی بوده كه با تمامی چهره ها متناسب باشد

حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه كنید

عینك فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2013

  عینك prada فریم مشكی خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان
  عینك prada فریم آبی خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان
  عینك prada فریم زرد خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان

 عینك prada فریم سفید

خرید پستی

قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان

جذابیت و زیبایی حق شماست...

همان را انتخاب كنید كه شایسته شماست ...

فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید

از اولین كسانی باشیدكه این عینك را امتحان میكنند!!

 برای سلایق مختلف

  عینك prada فریم مشكی خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان
  عینك prada فریم آبی خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان
  عینك prada فریم زرد خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان

 عینك prada فریم سفید

خرید پستی

قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان

طرح این عینك آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها می باشد و افرادی كه به دنبال محصولات خاص و كمیاب هستند می توانند این عینك را تهیه نمایند. شیشه های این عینك دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می كند. عینك خلبانی شیشه آبی با كیف و دستمال اورجینال برای اولین بار در ایران توسط این فروشگاه عرضه شده است

  عینك prada فریم مشكی خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان
  عینك prada فریم آبی خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان
  عینك prada فریم زرد خرید پستی قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان

 عینك prada فریم سفید

خرید پستی

قیمت : 25200تومان
قیمت : 21000
تومان

یك عینك آفتابی مناسب باید واجد چند ویژگی باشد كه از سوی انجمن اپتومتری آمریكا تعریف شده است:

  • شیشه های عینك باید ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب كند.

  • به میزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مریی بكاهد. خود انجمن اپتومتری آمریكا اعلام كرده كه عمده عینك های مد روز فاقد این ویژگی هستند.

  • باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.

  • شیشه ها باید خاكستری، سبز یا قهوه ای باشند كه رنگ قهوه ای ارجحیت دارد. همچنین عینك آفتابی باید كل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد.

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: عینک آفتابی اصل , ,
:: برچسب‌ها: عینک آفتابی , عینک آفتابی زنانه , عینک پرادا , عینک PRADA , خرید عینک آفتابی , بهترین عینک آفتابی , عینک آفتابی مارکدار , عینک آفتابی اصل , قیمت عینک پرادا , خرید عینک آفتابی پرادا , عینک طرح پرادا , زیباترین عینک آفتابی , بهترین مارک عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : دو شنبه 25 شهريور 1392

ظرف غذای جادویی بچه

  Universal Gyro Bowl

دیگر نگران ریختن غذا توسط كودكانتان نباشید

با رنگ بندی متنوع و شاد برای تشویق كودكان به خوردن غذا

با جعبه و بسته بندی اورجینال همراه با درب محافظ

با این ظرف كودكان خود را به غذا خوردن علاقه مند نمایید

ظرف غذای كودك به گونه ای طراحی شده است

كه از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می كند

چرخش 360 درجه این ظرف باعث می شود غذای

درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزد

 به كودك شما در خوردن هر نوع غذا كمك می كند

برای تشویق كودك به غذا خوردن بهتر است غذای دلخواه

 او را تهیه كرد و درون ظرف كودك بریزد

قیمت : 23400تومان
قیمت : 19500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

با این ظرف كودكان خود را به غذا خوردن علاقه مند نمایید و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذارید . ظرف غذای كودك Universal Gyro Bowl به گونه ای طراحی شده است كه از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می كند.

قیمت : 23400تومان
قیمت : 19500
تومان

خرید پستی           خرید پستی


چرخش ۳۶۰ درجه این ظرف باعث می شود غذای درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزد و به كودك شما در خوردن هر نوع غذا كمك كند . ظرف غذای كودك با رنگ بندی متنوع و رنگارنگ كودكتان را علاقه مند به خوردن غذا می نماید برای تشویق كودك به غذا، خوردن بهتر است غذای دلخواه او را تهیه كرد و درون ظرف كودك بریزید و از این ظرف برای تشویق به غذا خوردن استفاده شود .

قیمت : 23400تومان
قیمت : 19500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

امروزه دیگر كمتر خانواده ای می توان دید  كه بیشتر از سه بچه داشته باشد.خانواده ها با كاهش تعداد فرزندان سعی در رسیدگی هر چه بیشتر به فرزندان خود دارند.از تغذیه و آموزش گرفته تا تفریح.از این رهگذر مشاغل زیادی به وجود آمده است كه سعی در كمك هر چه بیشتر به خانواده ها دارند.از لوازم بهداشتی گرفته تا مهد كودك ها و آموزشگاه های تخصصی كودكان.یكی از مشكلات اساسی مادران عدم درست غذاخوردن كودكان است.این مشكل بخصوص برای سبزیجات بشتر خود را نشان میدهد.در این محصولات سعی كرده اند،غذا خوردن را تبدیل به یك امر مفرح و شادی بخش برای كودكان بكنند

قیمت : 23400تومان
قیمت : 19500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

ظرف غذای كودك به گونه ای طراحی شده است كه

از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می كند

چرخش ۳۶۰ درجه این ظرف باعث می شود

غذای درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزد

Universal Gyro Bowl

به كودك شما در خوردن هر نوع غذا كمك كند

 

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: برچسب‌ها: ظرف غذای کودک , خرید ظرف غذای کودک , ظرف غذای کودک جادویی , ظرف غذای جادویی کودک , ظرف غذای چرخشی کودک , Universal Gyro Bowl , بشقاب چرخشی کودکان , ظرف غذا با چرخش ۳۶۰ درجه , ظرف غذای کودک اصل , فروش ظرف غذای کودک جادویی ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : چهار شنبه 20 شهريور 1392

تی شرت 3 بعدی كراش Crush

با پوشیدن این تی شرت همه را حیرت زده خواهید كرد !

برای كسانی كه حس شوخ طبعی بالایی دارند

و می خواهند توجه همه را به خود جلب كنند

تی شرتی متفاوت كه شما را از همه متمایز خواهد كرد

برای آنها كه مشكل پسند هستند

برای آنها كه می خواهند خاص باشند

برای آنها كه به دنبال جذابیت هستند

فقط چند گام دیگر تا رسیدن به خواسته های خود فاصله دارید

ضمانت كیفیت و رنگ

با ما آسوده خاطر خرید كنید

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز small

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز medium

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز large

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز x_large

طرحی كه پیش روی شماست جزء طرح های نوین و ابتكاری می باشد كه با همكاری بهترین و برجسته ترین طراحان و گرافیست های كشور آماده گردیده است. قابل ذكر است در این نوع طراحی سلیقه ی جوان ایرانی و به روز بودن آن مد نظر گرفته شده است . سعی كرده ایم كه هم از نظر كیفیت و هم از نظر تنوع محصولات خود، قدمی كوچك در راستای تولید ملی برداشته باشیم ...

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز small

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز medium

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز large

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز x_large

طرحی منحصر به فرد و شگفت انگیز

با طراحی سه بعدی برای اولین بار در ایران

شما هم می توانید جزو اولین نفراتی باشید كه این تی شرت را می پوشند

هدیه ای به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای كسی كه به آن عشق می ورزید

مناسب برای تمام سلیقه ها

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز small

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز medium

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز large

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز x_large

همه ما دوست داریم تا جدیدترین ها را داشته باشیم و یا آنها را حداقل یكبار امتحان كنیم. از لباس و مدل مو گرفته تا گوشی و وسایل الكترونیك. اما این نوآوری و جذابیت وقتی در مدل و روش باشد بسیار خواستنی تر میشود.

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز small

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز medium

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز large

خرید پستی قیمت : 34680تومان
قیمت : 28900
تومان

تی شرت كراش سایز x_large

كمپانی های بزرگ و معتبر از سالها قبل با در نظر گرفتن این نیاز به نوآوری و جدید بودن، به سرعت محصولاتی متفاوت و حتی در برخی موارد عجیب به بازار عرضه میكنند. ایده هایی كه حاصل تلاش و فكر یك تیم با سابقه و با تجربه هستند و در اكثر موارد با موفقیت روبرو میشوند.

  • نوع پارچه : جودون و اسپان مناسب برای چهار فصل

  • نوع چاپ : تمام رنگ - تركیبی از بكار گیری ماشین آلات روز دنی

  •  رنگ بندی : سفید

  • بسته بندی : اتوكشی + سلفون كشی

  • سایز بندی : در چهار سایز اسمال، مدیوم ، لارج ،ایكس لارج ویژه آقایان و خانم ها

  • گارانتی : دارای ضمانت كیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی

 

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: پوشاک مد روز , ,
:: برچسب‌ها: تی شرت سه بعدی , خرید تی شرت سه بعدی , بهترین تی شرت سه بعدی , تیشرت سه بعدی , تی شرت های سه بعدی , خرید تیشرت سه بعدی , جدیدترین مدل های تی شرت , تی شرت 3 بعدی , خرید تی شرت 3 بعدی , قیمت تي شرت 3 بعدي , تي شرت 3 بعدي كراش , تي شرت 3 بعدي Crush ,
:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : چهار شنبه 13 شهريور 1392
ست مانتو و ساپورت ارغوان

به همراه دستبند فیروزه به عنوان هدیه

تولید شده با بهترین پارچه نخی

با طراحی فوق العاده شکیل ایرانی

هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند

با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت دوخت بی نظیر

اولین کسی باشید که ست مانتو و ساپورت ارغوان را می‎پوشید ...

این آخرین نیاز شما برای زیبایی است!


قیمت : 65000 تومان



این اولین بار است که یک ست مانتو و ساپورت در اینترنت ارائه می شود. ست مانتو و ساپورت ارغوان با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. در دوخت این ست، از بهترین پارچه ی نخی برای دوخت مانتو وبهترین پارچه ی ریون برای دوخت ساپورت استفاده شده است. رنگ مانتو به رنگ سورمه ای تیره،کمربند مانتو ترکیبی از سورمه ای وفیروزه ای،و چاپ قسمت پایینی مانتو ترکیبی از گل های تزئینی است که هماهنگی کامل را با ساپوت فراهم کرده است. کمربند داخلی این مانتو قابلیت تنظیم را برای سایزهای مختلف پوششی فراهم کرده است. با خرید این محصول از هدیه ی ویژه ی این ست که یک دستبند طرح فیروزه است نیز برخوردار شوید. در قیمت گذاری این محصول سعی شده کمترین میزان هزینه در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار واینترنت محاسبه شود. این آخرین نیاز شما برای زیبایی است!
سایز این مانتو به نوعی بوده که برای همه افرادی که دارای سایز 36 تا 42 می باشند قابل استفاده است. همچنین با کمربند زیبایی که داخل مانتو طراحی شده است به راحتی می توانید مانتو را با سایز خودتان تنظیم نمایید.


قیمت : 65000 تومان



یكی از مهمترین عوامل زیبا به نظر رسیدن خانم های ایرانی

پوشش مانتوی آنها میباشد که از اهمیت فراوانی برخوردار است ...

مطمئن باشید با پوشیدن ست ساپورت و مانتو ارغوان

هرگز از مانتو های قبلی خود  استفاده نمی کنید…

خصوصیت برتر این مانتو ست بودن رنگ ساپورت

و رنگ طرح به کار رفته در پایین مانتو می باشد.

به همراه این محصول یک دستبند فیروزه

جهت ست کردن با این مانتو و ساپورت به عنوان هدیه ارسال خواهد شد.


قیمت : 65000 تومان



مشخصات ست مانتو و ساپورت ارغوان:
جنس به کار رفته : بهترین پارچه نخی برای مانتو / پارچه ممتاز ریون برای ساپورت
درجه بندی کیفیت : درجه A
نوع چاپ : چاپ سیلک – رنگ پلاسیتی زول
سایز : متناسب با سایز 36 تا 42
به همراه: دستبند فیروزه جهت ست کردن با مانتو و ساپورت ارغوان


قیمت : 65000 تومان



ظرافت، جذابیت، لطافت… همه آن چیزی که انتظار دارید!!!

ست فوق العاده مانتو و ساپورت ارغوان

با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز

جذاب ترو زیباتر خواهید شد…

با کیفیت و طراحی بی نظیر

برای اولین بار در ایران



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 65000 تومان

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: پوشاک مد روز , ,
:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی مانتو , خرید اینترنتی ساپورت , خرید ست ارغوان , خرید مانتو ارغوان , خرید ساپورت ارغوان , خرید هدیه ویژه خانم ها , خرید اینترنتی , ست مانتو و ساپورت ارغوان , خريد ست مانتو , مدل مانتو شیک مجلسی , جدید ترین مدل مانتو , شیک ترین مانتو , جدیدترین های مد ست مانتو ,
:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : یک شنبه 10 شهريور 1392

ساعت فیروزه ای آنجلا

هم دستبند ، هم ساعت

 با كیفیت بالا و قیمت مناسب

با ما به روز باشید!

دستان شما در اختیار جذابیت …

با طراحی فوق العاده شیك و زیبا

آخرین چیزی كه برای جذابیت نیاز دارید

  اگر از مدهای تكراری خسته شده اید  

و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید،

 ساعت فیروزه ای CK طرح آنجلا را به شما پیشنهاد میكنیم.

  ساعتی كه هم ساعت است و هم دستبند.

برای شما كه می خواهید شیك پوش و منحصر به فرد باشید

ساعتی كه در دست هیچ كس دیگری نخواهید دید

خاص بودن را با ساعت فیروزه ای آنجلا تجربه كنید

ساعتی فوق العاده جذاب و زیبا برای نسل جوان

در طراحی این ساعت از سنگ های فیروزه تبتی 

 و زنجیر آبكاری طلا و همچنین آویز برنج استفاده شده است ...

طراحی خاص این ساعت به گونه ای هست كه به عنوان دستبند نیز قابل استفاده می باشد

  برای اولین بار در ایران

قیمت : 45600تومان
قیمت : 38000
تومان

خرید پستی           خرید پستی 

برازنده ترین هدیه برای كسی كه دوستش دارید

 اگر می خواهید هدیه شما همیشه همراه وی باشد

 هدیه ای متفاوت كه به یادگار می ماند

كیفیت عالی زیبایی خیره كننده

طرحی كه در هیچ كجای دیگری نخواهید یافت

ساعت و دستبندی هنری و بسیار شیك

مخصوص هنرمندان و هنر دوستان

قیمت : 45600تومان
قیمت : 38000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

همان چیزی كه مدت ها به دنبالش بودید ...

نگاه های خیره اطرافیانتان را دنبال كنید! 

با یك تیر دو نشان بزنید ! هم ساعت و هم دستبند !

با كیفیت درجه یك و بسیار عالی

حیرت همگان را بر انگیزید ...

قیمت : 45600تومان
قیمت : 38000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

شما براحتی میتوانید این ساعت را باهر لباسی كه دوست دارید ست كنید. لباس مهمانی و مجلسی ، لباس های رسمی و غیر رسمی ، و حتی تیپ اسپرت. لذا محدودیتی در استفاده این ساعت شیك و درجه یك بهمراه دیگر لباس ها وجود ندارد.

یك پیشنهاد خوب برای آقایان و پسران ایرانی داریم: شمایی كه مدتها بدنبال یك هدیه عالی در عین حال با قیمت مناسب و معقول میگردید. آقایانی كه از طرح ها و مدلهای تكراری برای هدیه دادن خسته شده اند و یا آنهایی كه هیچ گزینه ای در ذهن خود برای هدیه دادن و قدردانی و گرامی داشتن همسر و عشق خود ندارند. میتوانید با سفارش دادن و سپس دریافت این ساعت شكیل و جذاب و زیبا ، عشقتان را شگفت زده كنید و لحظاتی شاد و صمیمی را برای خود و عشقتان رقم بزنید

قیمت : 45600تومان
قیمت : 38000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بسیاری از افراد علاقه دارند تا هدیه ای زیبا را با چاشنی غافلگیری یا سورپرایز، برای دوستان و آشنایانشان تهیه كنند. هدیه ای كه علاوه بر زیبایی گویای به خرج دادن سلیقه در انتخاب و تهیه آن باشد. این به این معنی نیست كه حتما هدیه باید از كره مریخ آمده و یا درجه یك ترین وسیله موجود در بازار باشد!. خیر ، بلكه هدف چیزی فراتر از آن است و آن جذابیت یك هدیه است . تا بتواند بوسیله آن میزان اهمیت فرد گیرنده را برای او و خود به اثبات برساند

 یك دست نوشته دلنواز ، یك گل سرخ ، یك كارت تبریك، گردنبندی خوش تراش، شالی لطیف و خوش رنگ ، ساعتی جذاب با طراحی خاص و... ، همه و همه را میتوان بعنوان هدیه انتخاب كرد. اما خاص بودن هدیه مساله ای دیگر است.

پس اگر دنبال هدیه ای خاص هستید ، ما به شما محصولی با نام ساعت فیروزه ای آنجلا را معرفی میكنیم. هدیه ای كه مصداق ضرب المثل معروف یك تیر و دو نشان است: هم دستبند، هم ساعت.

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: انواع ساعت مچی , ,
:: برچسب‌ها: ساعت فيروزه اي آنجلا , خرید ساعت فيروزه اي آنجلا , فروش ساعت فيروزه اي آنجلا , بهترین ساعت طرح آنجلا , ساعت CK طرح آنجلا , ساعت فيروزه اي CK طرح آنجلا , ساعت مچی طرح دستبند , ساعت فیروزه ای آنجلا مارک CK , جدیدترین ساعت مارک سی کی , ساعت فیروزه ای سی کی طرح آنجلا‎ , ساعت سي كي آنجلا , ساعت فیروزه ای CK طرح Angela ,
:: بازدید از این مطلب : 2027
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 29 مرداد 1392

آموزش روانشناسی چهره

1 CD

مجموعه جذاب آموزش روانشناسی چهره بصورت اتوران فارسی

با این مجموعه به درون دوستان و آشنایان خود نفوذ كنید !

بررسی و توضیح اجزای مختلف چهره و

 شخصیت های مرتبط با

نوع اجزای چهره

 

خرید پستی       خرید پستی

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

چهره خوانی چیست؟
بشر در طول قرون متمادی سعی نموده تا با پیوند زدن خصـیصـه هـای صـورت افـراد بـه  ویژگیهای شخصیتی،  متوجه افكار و درون دیگران شود. با گـذشـت سـالها علم چهره شناسی نیز گسترش یافته و به شاخه های مختلف تـقسـیم شـده است. بـرای مثـال "متوپوسكپی" علم پی بردن به سیرت و درون آدمی از روی خطوط روی پیشانی است.
"فرنولوژی" علم جمجمه خوانی و مطالعه طرز تشكیل جمجمه میباشد كه به بنا نهادن شخصیت و امیال ذاتی و روانی افراد كمك می كند.
 

خرید پستی       خرید پستی

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

"فیزیـوگـنومی" یا عـلم چـهره شـنـاسی، موضوعی است كه ما به آن خواهیم پرداخت. این علم به ما می آموزد كه چگونه از روی چهره افراد پی به شخصیت آنها ببریم.
امروزه دانشمندان به چنین علومـی، "شـبـه علـوم" اطـلاق كرده و بـهای زیـادی بــه آن نمی دهند و هـمانند عـلومی مانـنـد "طالع بـینی" به آنها می نگرند: اثبات نشده ولی بیضرر. با این وجود هنوز بسیاری از مردم چهره خوانی را راهی مطمئن برای قضاوت در مورد افراد می دانند. چیزی كه اهمیت دارد این اسـت كـه چـهره را بصورت كامل و دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و تا رسیدن به همه حقایق از قضاوتهـای شـتابزده اجتناب كنیم.

از طریق چهره به افكار درونی دیگران پی ببرید !!!

خرید پستی       خرید پستی

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

بررسی خصوصیات اخلاقی افراد، وضعیت زندگی، كار، مال و ثروت، دوستی،

 مسافرت، والدین، سلامتی، عشق و محبت افراد از روی شكل صورت، ابروها،

چشمها، بینی، دهان، گوشها، گونه و استخوان گونه، چانه و خالهای چهره

 

تمام آنچه شما نیاز دارید که از طریق چهره دیگران به افکار و شخصیت آنها پی ببرید.
این محصول مجموعه ای کامل از اطلاعات لازم برای یادگیری روانشناسی

چهره می باشد. مباحثی که در این مجموعه می باشد عبارتند از:
 

 به ویژگی های درونی دیگران پی ببرید.

خرید پستی       خرید پستی

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

1- اشكال مختلف چهره
2- بررسی سه دوره زندگی درچهره
3- هشت ناحیه كلیدی چهره
4- ابروها
5- چشمها
6- بینی
7- دهان
8- گوشها
9- گونه واستخوان گونه
10- چانه
11- خالهای چهره

براحتی شما هم می توانید پیش گویی كنید...

 

 برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , ,
:: برچسب‌ها: آموزش روانشناسي چهره , CD روانشناسي چهره , سی دی روانشناسي چهره , روانشناسی صورت , آموزش چهره خوانی , آموزش چهره شناسی , فراگیری علم چهره شناسی , روان شناسی چهره , فيزيـوگـنومي , هنر و فن چهره‌شناسی , آموزش حرفه ای فیزیـوگـنومی ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : شنبه 26 مرداد 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');